Bluetooth headset

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Bluetooth headset

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 9

Hallå!

Jag undrar om någon har förslag på schyssta headset man kan använda med iPhone? Det ska vara bluetooth och stereo. Lägg gärna upp bilder också.

Jag funderar på att skaffa en NOKIA BH-503, men iPhone stod inte med på listan över kompatibla telefoner, så jag undrar om det kanske fungerar ändå? Det här kan bli tråden för BT headsets framöver:)

haren
    Member
    Post count: 200

@dannywtf 1614 wrote:

Hallå!

Jag undrar om någon har förslag på schyssta headset man kan använda med iPhone? Det ska vara bluetooth och stereo. Lägg gärna upp bilder också.

Jag funderar på att skaffa en NOKIA BH-503, men iPhone stod inte med på listan över kompatibla telefoner, så jag undrar om det kanske fungerar ändå? Det här kan bli tråden för BT headsets framöver:)

Om jag skulle köpa ett så skulle det bli iPhones egna. Det är riktigt stilrent och passar med iphonens design. Synd bara att det är ganska dyrt om man gemför med andra headsets.

3.jpg
    4.jpg
    11.jpg

SJUKT STILRENT!

// h

dannywtf
    Member
    Post count: 9

Tack för svaret!
    Håller verkligen med om att det är riktigt snygg, men det jag efterlyser är stereohörlurar med bluetooth så jag slipper de där sladdarna som hänger överallt när jag lyssnar på musik. Nokia BH-503 verkade intressanta, men jag är osäker på om de fungerar till iPhone… Någon som vet?:confused:

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@haren 1631 wrote:

Om jag skulle köpa ett så skulle det bli iPhones egna. Det är riktigt stilrent och passar med iphonens design. Synd bara att det är ganska dyrt om man gemför med andra headsets.

3.jpg
    4.jpg
    11.jpg

SJUKT STILRENT!

// h

Jag är ute efter samma fråga faktiskt och har detta headset och ja gillar det inte alls och har googlat runt lite men inte hittat något som faller mig i smaken. Kanske någon av er har ett bra tipps ?. Hälst med en öronbåge eller en slags klämma och inte denna metodn som är på bild som man bara stoppar in i örat.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Iphonens bluetooth stöder inte stereoljud,och dom enda BT headsets som säkert stöds är apples egna.
    Ska man ha nåt annat får det bli med sladd.

Miche
    Participant
    Post count: 358

@Mr Fyhr 29923 wrote:

Jag är ute efter samma fråga faktiskt och har detta headset och ja gillar det inte alls och har googlat runt lite men inte hittat något som faller mig i smaken. Kanske någon av er har ett bra tipps ?. Hälst med en öronbåge eller en slags klämma och inte denna metodn som är på bild som man bara stoppar in i örat.

Vart har du köpt det någonstans? Du vill inte sälja det annars (eftersom det inte faller dig i smaken) ? 🙂

andychheuy
    Member
    Post count: 1

:confused::cool:Jag ser denna text på C-002 HiPhone is 99% iPhone | PMP Today, undrar om att köpa ett C-002 på dragonkicks.com.

If you ask online retailer Dragonkicks, the HiPhone C-002 or C-002 HiPhone mimics the iPhone in more than just the looks externally and internally. Not only has this iPhone clone come to being closest copy of the Apple Phone, it is almost just as popular to consumers. And like many imitators of the iPhone, this HiPhone beats the original in some areas. The C-002 holds two SIM cards at the same time, supports MMS and the built-in camera has video capture capability. Even so, I find the $239 price a little off-putting. I’m not sure why.

Full specs of the C-002 HiPhone (HiPhone C-002) after the break, plus the video.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=59kFfubw2Vk[/youtube]

Look for the HiPhone here.

1. 3.5″ screen with finger touch, touch pen.
    2. Dual SIM slots and supports SIM card switching.
    3. Triband GSM (900/1800/1900MHz) USA GSM standard.
    4. Web browsing, WAP setting, web address management.
    5. Unlocked.
    6. SMS, MMS, voicemail and cell broadcast
    7. MP3, MP4, file playing, recording (wow!), phone call recording (wow!).
    8. Video capturing
    9. Hands free speaker phone. 3D sound.
    10. Bluetooth.
    11. TF card supported.
    12. Diversified screen switch
    13. Return
    14. Automatic screen rotationAccessories: 2 batteries, Charger, USB Cable, Earphone, 512M T-Flash Card, User Manual,

steffe
    Member
    Post count: 2452

Hiphone är en asiatisk kopia av iphone,den har inte samma bluetooth,inte samma firmware och skiljer sig rent tekniskt väldigt mycket från iphonen.
    Detta gör att BT headsets till hiphone inte funkar med iPhone.
    Headsets med kabel och 3,5 mm plugg passar båda dessa telefoner.

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Jag tänkte rapportera ett inlägg i tråden. Klickar på report.gif och får
    Fatal error: Call to undefined method vB_ReportItem_Post::set_extrainfo() in /home/web29734/domains/iphoneinfo.se/public_html/forum/report.php on line 60
    Hur gör man då om man vill rapportera inlägg som man inte tycker är så passande/reklam?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.