Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Bodyguardz
-
AuthorPosts
-
Hej
Någon som har erfarenhet av detta skydd till telefonen.
Det verkar ju bra men det är alltid intressant att höra vad andra tycker som provat det.Och är det någon som vet om det är stor skillnad mot Invinsible shield, och best skin ever?
/Johan
Ska vara betydligt mer användbart än invisible shield som är som att trä på ett stort ventilgummi på skärmen..
Ska vara betydligt mer användbart än invisible shield som är som att trä på ett stort ventilgummi på skärmen..
IS skyddar bara mot smårepor och är bökigt att få snyggt!
@steffe 33658 wrote:
Invisible Shield skyddar inte bara mot “små” repor! Jag hadde det på min förra iphone och som filmerna visar så går det skrapa med nyckel stenhård utan att det blir något märke i iphonen och knappt något märke i invisible shielden heller.
Nackdelen med sånna här skydd är att det blir mycket trögare att dra fingret över skärmen. Och det är ingen liten skillnad heller :/
@markuiis 33794 wrote:
Invisible Shield skyddar inte bara mot “små” repor! Jag hadde det på min förra iphone och som filmerna visar så går det skrapa med nyckel stenhård utan att det blir något märke i iphonen och knappt något märke i invisible shielden heller.
Jovisst,IS är bra mot repor,men skyddar inget vidare mot skador vid fall och så.
Själv är jag rätt nöjd med mitt klumpiga plåtskal.jag använder power support crystal på min, funkar skit bra 🙂 känner inte att skyddsfilmen är där, och ingen av polarna har märkt något när dom har lånat den. Man får ingen sån där appelsinskals liknande yta heller 😀
Istället för att starta en nytråd tänkte jag att jag kunde hi-jacka denna.
Jag undrar på vilken fingret glider lättare: IS eller BodyGuardz? Eller finns det något annat alternativ som kan rekommenderas?
Till exempel ‘power support crystal’, märker du av att det är jobbigare att dra fingret över den eller några andra problem? Om inte så verkar den vara ett bra val :p Det står t.o.m. “Förbättrar gensvaret med ökad känslighet”… Stämmer detta? lol@nickbomb 40563 wrote:
Istället för att starta en nytråd tänkte jag att jag kunde hi-jacka denna.
Jag undrar på vilken fingret glider lättare: IS eller BodyGuardz? Eller finns det något annat alternativ som kan rekommenderas?
Till exempel ‘power support crystal’, märker du av att det är jobbigare att dra fingret över den eller några andra problem? Om inte så verkar den vara ett bra val :p Det står t.o.m. “Förbättrar gensvaret med ökad känslighet”… Stämmer detta? lolHar inte testat bodyguardz än, funderar på att göra det. Men jag har kört med IS i ett år nu och är nöjd som tusan. Men jag använder inte fronten för då “fastnar fingret på skärmen”, utan jag kör med nått repskydd jag hittade på teknikmagasinet för en hundring. Märker varken förbättring eller försämring av gensvaret på skärmen. Tycker i alla fall att fingret glider bra över skärmen 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.