Boka 3GS Från Telia?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Boka 3GS Från Telia?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 251

Hej! Nu har jag fått reda på hur man får en 3GS från telia med kontantkort. Jag chattade med telias kundtjänst och enligt han så kan man endast köpa en 3GS med kontantkort om man redan har ett abonnemang hos telia. Och han sa att man endast kunde köpa den med kontantkort i telias butiker. Och den närmaste butiken jag har är i karlstad och jag bor i kristinehamn. Så kan jag åka in dit och boka ett ex. tills nästa leverans kommer? Eller går det inte att “boka” ett ex?

brorzan
    Member
    Post count: 121

@matt3 39857 wrote:

Hej! Nu har jag fått reda på hur man får en 3GS från telia med kontantkort. Jag chattade med telias kundtjänst och enligt han så kan man endast köpa en 3GS med kontantkort om man redan har ett abonnemang hos telia. Och han sa att man endast kunde köpa den med kontantkort i telias butiker. Och den närmaste butiken jag har är i karlstad och jag bor i kristinehamn. Så kan jag åka in dit och boka ett ex. tills nästa leverans kommer? Eller går det inte att “boka” ett ex?

Man kan inte köpa den _med_ kontantkort, dvs det finns inget paket där iPhone 3Gs och ett nytt Telia Refill ligger med.
    Däremot kan man som du skriver köpa iPhone 3Gs till kontantpris (alltså inte samma sak som att köpa den med kontantkort) om man har ett abonnemang hos Telia, vare sig det är bundet eller obundet.

Sedan är det såklart fritt fram att använda sin iPhone 3Gs med ett Telia Refill om man vill.

Ramerix
    Member
    Post count: 92

Själv klart kan du boka en till nästa leverenas !=) Ring in till butiken i karlstad om det nu va din närmsta butik och boka en så hör dom vel av sig när den finns i lager. Dem vet ju också ungefär hur långt leveranstiden kommer bli så dem säger vel det direkt ! 🙂

Man kan ju köpa 16GB för typ 6600 och sedan använda sitt kontantkort, men man kan ju även använda sitt “abonemangs” sim om man redan har ett på telia. =)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.