Front page › Forums › Övriga ämnen › Boooooring!!
-
AuthorPosts
-
Ligger med bruten axel, poppar skitstarka painkillers och sover bara 2h/natt. Jag har inget annat att göra på nätterna än att surfa på telefonen och köra Air video så ge mig ett par filmtips och länkar tack…. anything will do
vet inte om detta är något för dig, men min filmlista från facebook
1: Bang Bang Youre Dead (2002)
– Handlar om en kille som heter Trevor, han var en bra elev innan han började bli mobbad, så en dag bombhotade han sin skolas fotbollslag, sedan dess så har allt bara blivit värre.
—- om ni inte tänker se filmen, så läs pjäsen iallafall—-
Bang Bang You're Dead (2002)2: In To The Wild (2007)
En kille som efter sin student lämnar allt efter sig och börjar sin resa ut i naturen o vandrar runt i landet och får träffa en massa intressanta människor.(låter tråkigt, men detta är en riktigt bra film)
Into the Wild (2007)3: The Man From Earth (2007)
En lärare ska flytta från sin by, hans vänner och han själv träffas i en stuga och leker med tanken, hur skulle en människa vara i nutid om han har levt sedan stenåldern. (händer inte mycket i filmen, dom är bara i ett rum och pratar, men tanken är så intressant så hela filmen är underbar)
The Man from Earth (2007)4: Boondock Saints (1999)
Två bröder får för sig att döda alla onda personer i sin stad. detta visar hur en riktig action film ska vara.(kanske lite konstigt att ta med denna filmen efter att jag tipsat om dom andra 3, men ni som har sätt filmen förstår varför denna är ett måste)
The Boondock Saints (1999)5: The Great Escape (1963)
En gammal klassiker, handlar helt enkelt om en grupp soldater som blivit tillfångatagna och satta i ett tyskt fångläger, deras enda uppgift är att komma ut.
The Great Escape (1963)6: Hot Rod (2007)
Rod Taylor är en självutnämnd stuntman, som är mycket våghalsig och även olycksbenägen.
vill ni ha ett gott skratt, så är denna filmen bara ett stort måste.
Hot Rod (2007)Vad menar du med länkar, stream länkar?
Tack Pongo, Into the wild får det bli. Länkar till forum, siter – vad som helst! Innan jag förgås av tristess! :-/
Prova Unlimvideos, massor med filmer. Finns på cydia nu.
Får man fråga hur du har lyckats med detta?
Har du inte sett The Office är det ett måste! Roligaste serien i världshistorien. Börja med Brittiska versionen!
@bozz 49277 wrote:
Får man fråga hur du har lyckats med detta?
Har du inte sett The Office är det ett måste! Roligaste serien i världshistorien. Börja med Brittiska versionen!
Rasade rejält i pisten, jag borde vara glad som lever men krossad axel gör så in i helvete ont…
Tack Bozz, då drar jag i mig TheOffice innan lunch 🙂
Sen amerikanska Office om du inte orkar med den Brittiske.
@mossarelli 49283 wrote:
Sen amerikanska Office om du inte orkar med den Brittiske.
Amerikanska är fantastisk också. Men brittiska är i en klass för sig. Ricky Gervais är kunglig 😛 Den är så bra att man nästan gråter efter sista julavsnittet haha
Tänk bara på, Freebo, att det tar några avsnitt för att komma in i det. 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.