Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Bra radiokanaler i Tuner?
-
AuthorPosts
-
Om ni inte testat programmet Tuner så gör det, man kan lyssna på hundratals webbradiokanaler direkt i iphone!
Så till tråden, ni som använder det, vilka kanaler är bra, det finns ju sååå mycket att välja mellan ^^
Söker en kanal som spelar liknande låtar som RixFM
Själv har jag tre kanaler jag varierar mellan.
Proton radio (finns med i listorna)
YouFM Club Channel (lagt till själv)
Dasding Plattenleger (lagt till själv)Om någon har en fungerande länk till “Radio FG – Underground” så vore det toppen om ni kan publicera den här.
Edit: Kanalerna ovan spelar elektronisk musik av lite olika slag. Allt från house till minmal ;).
Vad är det för musik?
Samma musik som Rix FM? Ohhh god…
Nä, men jag måste bara sticka in med en liten fråga;
För att få lyssna på bra radiokanaler så måste man ha Tuner? Jag använder musicradio.com, dock finns det bara 5 kanaler där.
Där finns ju Capital 95.8 som sänder ifrån London, hitmusik. Kanske inte direkt Rix FM, mer åt NRJ hållet.
Jag tycker att Tuner är bra, men man ska ju använda det sätt man tycker bäst om.
Man ska även få lyssna på den musik man gillar …Ska testa söka på dom kanalerna.
@ekkg 8716 wrote:
Samma musik som Rix FM? Ohhh god…
Nä, men jag måste bara sticka in med en liten fråga;
För att få lyssna på bra Radiokanalen så måste man ha Tuner? Jag använder musicradio.com, dock finns det bara 5 kanaler där.
Där finns ju Capital 95.8 som sänder ifrån London, hitmusik. Kanske inte direkt Rix FM, mer åt NRJ hållet.
tackar för musicradio, klockren!
liksom en del andra hoppas jag att rixfm kommer till iphone också så småningom… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.