Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Byta Ägare
-
AuthorPosts
-
Hej !
Vet nån vänlig människa hur man byter användare/ägare i sin iphone.
Köpte en använd enhet och det står robert överallt och det är lite irriterande på en för övrigt underbar telefonDu nollställer den via Itunes, du uppdaterar den med det nyaste firmwiret!
MEN då får du låsa upp den igen, zIphone, Iplu osv..
(Som tar ca 4 minuter) 🙂Hade hoppats på att det fanns ett lättare sätt, är lite osäker på sånt så jag låter det nog vara
@deaah 1448 wrote:
Hade hoppats på att det fanns ett lättare sätt, är lite osäker på sånt så jag låter det nog vara
Okej Robert! 😉
Men har du tid att i tjugo minuter läsa på lite i forumet så kan jag GARANTERA att det inte är några problem.
Här har du en länk till den SVÅRA varianten:
http://www.hackthatphone.com/114/iphone_114_true_unlock_3946bl_mac.htmlDet är svårare att göra en smörgås än att låsa upp en Iphone 😛
@deaah 1448 wrote:
Hade hoppats på att det fanns ett lättare sätt, är lite osäker på sånt så jag låter det nog vara
Du borde prova på det ändå och vydga dina vyer, man blir aldrig osmarate utav att prova. Dock har jag provat lite för mycket men jag börjar ju dock känna mig stabil på iphone området =)
Blir den helt raderad på alla program o så vidare då eller hur funkar det ?
Pogrammen kommer raderas men itunes kommer fråga dig ifall den ska kopiera filer som tex Bilder filmer musik så dessa grejer kommer du inte gå miste om =)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.