Byta skal

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 14

Nu har det hänt, det som inte får hända min käraste iPhone, den har tagit skada. Skalet har spruckit vid dockningskontakten. :eek::(

Vet någon om Apple, Telia eller något annat företag byter skal? Jag vill gärna ha garantin kvar, annars kunde jag gjort det själv.

Ändrat: 2009-04-21, 17:53

Jag tänkte bara berätta att både Telia och Apple reseller skickar iväg iPhone för lagning. För mig tog det exakt 14 dagar. Och de gjorde det helt gratis (Jag hade garanti).

Rquired
    Member
    Post count: 64

Har du tappat den eller är det dom små sprickorna som uppkommer “av sig själv” på 3G? Om det är det sistnämda är det garanti som gäller, ett konstruktionsfel dessutom.

Oen
    Member
    Post count: 14

Jag kan inte helt säkert säga vad som orsakat detta. Jag har haft gummiskydd på, men det hjälpte tydligen inte. Och det har spruckit på ett konstigt ställe, inte i någon kant.

Ska man gå till en Teliabutik eller Apple Store Reseller?

Halle
    Member
    Post count: 837

@oen 28297 wrote:

Jag kan inte helt säkert säga vad som orsakat detta. Jag har haft gummiskydd på, men det hjälpte tydligen inte. Och det har spruckit på ett konstigt ställe, inte i någon kant.

Ska man gå till en Teliabutik eller Apple Store Reseller?

Gå till Apple först, sen till Telia (om det behövs).

Min sprack också. Vid dockningskontakten och vid hörlursuttaget. Tappade den aldrig. Hade den jämt i en läderväska. En sådan solid konstruktion som iphone är har sina nackdelar tyvärr.

DTS
    Member
    Post count: 169

Min har spruckit vid mute knappen. den sida som är mot skärmen, så inte stora sprickan, men irriterande.

Min är köpt från usa så… ingen garanti här inte ;_;

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.