Front page › Forums › Övriga ämnen › byta till mac från pc (Vista)
-
AuthorPosts
-
Hej, är ny (relativt) här och hoppas någon kan ge lite hjälp angående vad man bör tänka på och förbereda när jag nu har köpt en macbook (min första) och hae en iphone 3 g samt en massa musik och apps i itunes som jag vill föra över till mac från pc. Jag vill ju inte gå miste om allt jag köpt från Apple (Store).
tack på förhand.@iphonegirl 38066 wrote:
Hej, är ny (relativt) här och hoppas någon kan ge lite hjälp angående vad man bör tänka på och förbereda när jag nu har köpt en macbook (min första) och hae en iphone 3 g samt en massa musik och apps i itunes som jag vill föra över till mac från pc. Jag vill ju inte gå miste om allt jag köpt från Apple (Store).
tack på förhand.Jag skulle vilja säga att det är bara att plugga in och köra 🙂 Det är det som är så gott med Mac .. Musiken bör du väl flytta över, men det behövs ju bara en Hårddisk.
Och dina köp från appstore finns kvar, du behöver alltså inte betala dem igen.
Det är bara att trycka på köp.@thian 38068 wrote:
Jag skulle vilja säga att det är bara att plugga in och köra 🙂 Det är det som är så gott med Mac .. Musiken bör du väl flytta över, men det behövs ju bara en Hårddisk.
Och dina köp från appstore finns kvar, du behöver alltså inte betala dem igen.
Det är bara att trycka på köp.Det låter enkelt.. antagligen för den som är van och kan.
Nu är det så att jag råkat ut för en tråkig incident och kan inte ta tag i detta på några veckor eller så.. 🙁
Men tack i alla fall.
Nu är allt klart och det var enkelt som du beskrev. 🙂
@iphonegirl 41091 wrote:
Nu är allt klart och det var enkelt som du beskrev. 🙂
Skönt att höra att du lämnat Windowsträsket bakom dig 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.