Byta ut baksidan av iPhonen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Byta ut baksidan av iPhonen

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 818

Någon som vet var man gör det billigast… Hittar Mumien.se men kostar 1.3K och känns lite mycket. Någon som vet billigare ställe?

Simba
    Member
    Post count: 1063

Bara själva baksidan kostar ca 1100 kr. Originaldelar vettu.

Vet inte om det finns 3e-parts delar till iphone (möjligt).

jolinjom
    Member
    Post count: 818

@simba 29534 wrote:

Bara själva baksidan kostar ca 1100 kr. Originaldelar vettu.

Vet inte om det finns 3e-parts delar till iphone (möjligt).

Okej, vill inte ha någon 3e-parts skit… 😛

Simba
    Member

Appropå Mumien, riktiga fulingar är dom i vilket fall. Tar 249:- för att låsa upp med Yellowsn0w.

steffe
    Member
    Post count: 2452

@simba 29583 wrote:

Appropå Mumien, riktiga fulingar är dom i vilket fall. Tar 249:- för att låsa upp med Yellowsn0w.

Javisst,men det är ingen som har sagt att du måste skicka iväg den för att låsa upp,det är upp till var och en.

Simba
    Member

@steffe 29584 wrote:

Javisst,men det är ingen som har sagt att du måste skicka iväg den för att låsa upp,det är upp till var och en.

Sant så sant, men det är ändå lite skurkaktigt 😉 Fasiken, man kanske skulle tjäna en hacka på att låsa upp iPhones mot betalning.. (hehehehe)

steffe
    Member

@simba 29643 wrote:

Sant så sant, men det är ändå lite skurkaktigt 😉 Fasiken, man kanske skulle tjäna en hacka på att låsa upp iPhones mot betalning.. (hehehehe)

Javisst,men tänk på att egenföretagare betalar högre skatt,är momspliktiga m.m,du skulle med en lagligt bedriven verksamhet inte tjäna särskilt mycket.

Simba
    Member

@steffe 29657 wrote:

Javisst,men tänk på att egenföretagare betalar högre skatt,är momspliktiga m.m,du skulle med en lagligt bedriven verksamhet inte tjäna särskilt mycket.

Snälla rara du, du måste ju förstå att jag inte var helt seriös.. :laugh:

Jag skulle aldrig kunna sälja yellowsn0w, jag betraktar Dev-Team som gudar och att sälja deras grejer som dom vill att alla ska ha tillgång till gratis, vore inte min kopp med te. 😛

steffe
    Member

Du är nog kanske liksom inte den ende som inte är helt seriös,det är dessutom inte riktigt fråga om att kränga programvara,det handlar om själva installationen liksom.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.