Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Byta ut batteri?
-
AuthorPosts
-
Går det att byta ut batteriet?
Dvs, skicka in till apple eller någon annan?
@mörten 16767 wrote:
Kolla iphonebutiken.se
Där kan du köpa ett nytt batteri för 179kr, men om du har garanti så rekomenderar jag att du lämnar in den, annars så är ju detta ett billigt alternativLär ju knappast vara ett originalbatteri för det priset.
@mörten 16767 wrote:
Kolla iphonebutiken.se
Där kan du köpa ett nytt batteri för 179kr, men om du har garanti så rekomenderar jag att du lämnar in den, annars så är ju detta ett billigt alternativLär ju knappast vara ett originalbatteri för det priset.
@mörten 16767 wrote:
Kolla iphonebutiken.se
Vad är deras batterigaranti från första början? Är det de 240 timmar de lovade eller är det en viss tidsskala de använder beroende på hur långt tid det har gått efter att jag haft mobilen?
Om min iPhone orkar dra i 4 år så är jag glad. Om Batteriet inte klarar 1 år, kanske jag är lite besviken, men jag tycker att jag måste ändå köpa ett nytt för att fortsätta använda den.
Jag tänker dock inte sitta och skruva i den själv. Det ser ut som en tickande bomb när man öppnar den.Vad är deras batterigaranti från första början? Är det de 240 timmar de lovade eller är det en viss tidsskala de använder beroende på hur långt tid det har gått efter att jag haft mobilen?
Om min iPhone orkar dra i 4 år så är jag glad. Om Batteriet inte klarar 1 år, kanske jag är lite besviken, men jag tycker att jag måste ändå köpa ett nytt för att fortsätta använda den.
Jag tänker dock inte sitta och skruva i den själv. Det ser ut som en tickande bomb när man öppnar den.Vad är deras batterigaranti från första början? Är det de 240 timmar de lovade eller är det en viss tidsskala de använder beroende på hur långt tid det har gått efter att jag haft mobilen?
Jag tänker dock inte sitta och skruva i den själv. Det ser ut som en tickande bomb när man öppnar den.@mossarelli 16784 wrote:
Vad är deras batterigaranti från första början? Är det de 240 timmar de lovade eller är det en viss tidsskala de använder beroende på hur långt tid det har gått efter att jag haft mobilen?
Jag tänker dock inte sitta och skruva i den själv. Det ser ut som en tickande bomb när man öppnar den.Har du skruvat upp och kollat? 😮
@mossarelli 16784 wrote:
Jag tänker dock inte sitta och skruva i den själv. Det ser ut som en tickande bomb när man öppnar den.Har du skruvat upp och kollat? 😮
@mossarelli 16784 wrote:
Nej, jag är inte utbildad. Youtube visar dock hur det ser ut. Och det är en bomb.
Nej, jag är inte utbildad. Youtube visar dock hur det ser ut. Och det är en bomb.
Jag köpte ett batteri ifrån IPhonebutiken, vilket dem beskrev skulle passa till Iphone 3g… Dock gjorde det inte det, utan är endast batteri till iphone 2g. Jag skruvade alltså upp och kollade 🙂 Och jag visst e det en liten bomb, men så farligt var det inte.
Mumien.se tar en femhundring ungefär,skicka den dit!
Japp,prisuppgiften gäller 3G,kolla deras hemsida!
Om du nu tycker dina blackberrykopior är Voyager eller?
Kan tala om att uss voyager inte existerar vad jag vet,kapten kirks farkost hette väl enterprise,dock icke uss enterprise,som var ett hangarfartyg i essexklassen.
Hej,
Jag undrar, är det svårt att byta batteri själv på en iphone??
Behöver man ngt specialverktyg??(Jag är ny användare av denna telefon, men köpt beg)
Om man byter batteri, återställs iphonen eller riskerar man att ngt försvinner?? 😮
Vet du om det är svårt att byta batteri själv?
Verkar enkelt på en 3G:
Rapid Repair – iPhone 3G Take-Apart-Guide Repair by RapidRepair
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.