Front page › Forums › Köp & Sälj › Bytes / Säljes iPhone 3Gs Vit 16gb
-
AuthorPosts
-
Är sugen på att byta / sälja min iPhone 3Gs 16gb (vit) mot en iPhone 4
Den är ett par månader gammal har SHSH för 3.1.3-4.0.2, Garanti finns fof
Jailbreakad med Jailbreakme och upplåst med Ultrasn0w (förövrigt låst till Telia ifall någon får för sig att uppdatera)
Inga synliga märken förrutom headset plugin som är lite skavd (bilder går att få)
Alltid haft switcheasy (nude) skal och skyddsplast på
PMa bud alt. Byte eller mer information. Självklart finns låda / köpekvittoMobilen finns i Trollhättan och kan tänka mig åka någon kommun bort för att få eventuell deal fixad 🙂
Gott råd, köp aldrig en telefon som Jailbreakats. Appla garanterar inte att de kommer att funka som de skall i 24 mån då!
Gott råd. Lägg inte skit i min tråd.
Apple vill inte ha sina telefoner Jailbreakade tro f*n att dom säger att de kommer gå sönder
Jailbreakade telefoner går inte att ha sönder. Återställning är alltid ett val. Läs på lite innan du lägger dumma kommentarer i en sälj tråd
Moderator ta gärna bort ovanstående påstående och detta
@grozak 79907 wrote:
Gott råd. Lägg inte skit i min tråd.
Apple vill inte ha sina telefoner Jailbreakade tro f*n att dom säger att de kommer gå sönder
Jailbreakade telefoner går inte att ha sönder. Återställning är alltid ett val. Läs på lite innan du lägger dumma kommentarer i en sälj tråd
Moderator ta gärna bort ovanstående påstående och detta
Nu måste jag erkänna att jag går Off Topic, men jailbreakade telefoner går visst att ha sönder. Ibland kommer det folk som bara vill förstöra och slänger upp applikationer i vissa repos som pajar hårdvaran i iPhonen. Vet inte om det finns någon sådan applikation just nu, men det fanns det när jag hade haft min iPhone GSM i några månader. Men om man bara laddar ner program som man vet är säkra, så är det svårt att ha sönder den.
Som du vill, så tar jag bort JWallbecks inlägg. Men inte bara för att du vill det, utan även för att han kan skrämma iväg eventuella kunder.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.