Cect.se?

Front page Forums Övriga ämnen Cect.se?

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • Author
    Member
    Post count: 69

tjenare, tänkte fråga om någon hade gjort några affärer med cect.se förut. som många kanske vet så säljer dem billiga-kopior av populära mobiler =D alltså hiphone osv.

Något att lita på? det säljs ju väldigt många hiphones på blocket/ebay så det låter ju som om dem är något att lita på. men vad säger ni? någon som har köpt något därifrån?

Confuse
    Member
    Post count: 148

Har precis sålt min cect P168, också en liknande hiphone, och det här är mitt tips: Köp aldrig en kineskopia. Trög, dålig touch(funkar iofs, men men måste arbeta med naglarna/stylus), operativsystemet är trögt, går inte att ladda ner program eller liknande(nej, går inte alls att ladda in). Snabbt: Köp inte. Har hört att ägaren av cect.se är samma ägare av steelway eller vad sidan hette, som lurades och inte skicka rätt varor ibland. Även det, ska ni aldrig köpa, inte på blocket, inte på tradera, inte på ebay och inte från cect.se 🙂

sitting
    Member
    Post count: 69

@confuse 9651 wrote:

Har precis sålt min cect P168, också en liknande hiphone, och det här är mitt tips: Köp aldrig en kineskopia. Trög, dålig touch(funkar iofs, men men måste arbeta med naglarna/stylus), operativsystemet är trögt, går inte att ladda ner program eller liknande(nej, går inte alls att ladda in). Snabbt: Köp inte. Har hört att ägaren av cect.se är samma ägare av steelway eller vad sidan hette, som lurades och inte skicka rätt varor ibland. Även det, ska ni aldrig köpa, inte på blocket, inte på tradera, inte på ebay och inte från cect.se 🙂

wow! tack för varningen. fan att pengar inte växte på träd 😛
    blir att man får vänta. har faktist tänkt mig den där HTC diamond. ^^

Confuse
    Member

Vet inte om de nya modellerna är bättre, kolla upp videoreviews på youtube för att se hur den är 😛 Kanske är nytt snabbare operativsystem och bättre touch, men ger iaf en varningens hand om “hiphone” och P168 😛

fylltratt
    Member
    Post count: 2

Jag köpte en iphone kopia(hiphone )av specialphones.eu -värsta jävla skiten köp aldrig nånting av denna jävla blåsfirma. dom håller inte ett dugg av vad dom lovar. ska anmäla dom till alla instanser jag hittar (jag kommer att leta upp alla paragrafer som finns) SKIT FÖRETAG!!!

fylltratt
    Member
    Post count: 2

Jag köpte en iphone kopia(hiphone )av specialphones.eu -värsta jävla skiten köp aldrig nånting av denna jävla blåsfirma. dom håller inte ett dugg av vad dom lovar. ska anmäla dom till alla instanser jag hittar (jag kommer att leta upp alla paragrafer som finns) SKIT FÖRETAG!!!

carpe
    Member
    Post count: 904

@fylltratt 23462 wrote:

Var produkten skit eller gjorde företaget något som du tyckte var “skit” ? Får lite delade signaler utav det du skriver

carpe
    Member
    Post count: 904

@fylltratt 23462 wrote:

Var produkten skit eller gjorde företaget något som du tyckte var “skit” ? Får lite delade signaler utav det du skriver

Kungen
    Member
    Post count: 985

Håller med, köper man en iPhone kopia ska man nog inte förvänta sig så mycket då de kostar ca 2000…

Kungen
    Member
    Post count: 985

Håller med, köper man en iPhone kopia ska man nog inte förvänta sig så mycket då de kostar ca 2000…

steffe
    Member
    Post count: 2452

Tacka fan för att piratlurar från kina inte har samma spec. som orginalet.
    Dom funkar I stort sett bara att ringa med och knappt det.Fattar inte att folk går på sånt här.

steffe
    Member

Tacka fan för att piratlurar från kina inte har samma spec. som orginalet.
    Dom funkar I stort sett bara att ringa med och knappt det.Fattar inte att folk går på sånt här.

Confuse
    Member

Gick på det då iphone var lite för dyr för mig vid den tiden och för att jag ville vara unik. Hade dock tur när jag sålde och fick 300 kr mer än jag köpte den för 🙂

Confuse
    Member

Gick på det då iphone var lite för dyr för mig vid den tiden och för att jag ville vara unik. Hade dock tur när jag sålde och fick 300 kr mer än jag köpte den för 🙂

steffe
    Member

Man brukar få vad man pröjsar för,men för samma stålar som en taskig kineskopia av iPhone kan man få en hyfsat bra och väl fungerande lur från den stora fabriken i finland.
    Det viktiga är väl egentligen inte hur telefonen ser ut,det är funktionen och användargränssnittet som gör iphonen unik.DESSA SAKER FINNS ALDRIG PÅ KINESKOPIORNA!

steffe
    Member

Man brukar få vad man pröjsar för,men för samma stålar som en taskig kineskopia av iPhone kan man få en hyfsat bra och väl fungerande lur från den stora fabriken i finland.
    Det viktiga är väl egentligen inte hur telefonen ser ut,det är funktionen och användargränssnittet som gör iphonen unik.DESSA SAKER FINNS ALDRIG PÅ KINESKOPIORNA!

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.