Crappy batteritid efter Downgrade till 3.1.2

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Crappy batteritid efter Downgrade till 3.1.2

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 288

Efter uppgrade och sedan downgrade, har min batteritid blivit fullständigt crappy. Kör ej WB och har endast SB settings installerat, någon mer som upplever samma ?

Tips på motgift ?

cruzer-300
    Member
    Post count: 3

@whywhy99 56355 wrote:

Efter uppgrade och sedan downgrade, har min batteritid blivit fullständigt crappy. Kör ej WB och har endast SB settings installerat, någon mer som upplever samma ?

Tips på motgift ?

hur nergradera du din 3gs ? jag råka uppgradera till 3.1.3 och nu sitter jag o kan inte JB den eller nått .. helt låst ..kan du tipsa mig hur du nergraderade den till 3.1.2 ? tack

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@cruzer-300 56383 wrote:

hur nergradera du din 3gs ? jag råka uppgradera till 3.1.3 och nu sitter jag o kan inte JB den eller nått .. helt låst ..kan du tipsa mig hur du nergraderade den till 3.1.2 ? tack

https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/6763-har-du-uppdaterat-till-fw-3-1-3-av-misstag-se-hit.html

Puss å kram

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@whywhy99 56355 wrote:

Tips på motgift ?

Batteri tiden i 3.1.2 är knasig. Återställ igen till 3.1.2 om du har möjligheten och då brukar det lösa sig.

whywhy99
    Member
    Post count: 288

Jag har ju en downgraded 3.1.2, om jag säkerhetskopierar den bör jag väl kunna återställa till den ?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.