Cydia problem

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 139

Får detta när ja startade cydia och de laddade ner resources, samt fick detta error när ja försökte installera winterboard :/

hjälp plx ^^

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@raekan 72662 wrote:

Får detta när ja startade cydia och de laddade ner resources, samt fick detta error när ja försökte installera winterboard :/

hjälp plx ^^

fick samma problem med winterboard , jag avslutade Cydia och gick in och testade ladda ner winterboard igen och då funkade det ( jag använde Wifi )

när det gäller ERROR grejen trycker jag bara bort den!

raekaN
    Member

ah ja fick me ner winterboard nu 🙂 verkade som att de bara va å starta om de

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@raekan 72683 wrote:

ah ja fick me ner winterboard nu 🙂 verkade som att de bara va å starta om de

Japp 🙂 , skönt det löste sig xD

raekaN
    Member

Nu när ja försöker ladda ner något genom cydia så får ja bara “Host unreachable” :S
    både när de gäller Modmyi och Bigboss

eller så står det size mismatch..

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Jailbreak har funnits i en dag, alla servrarn är överbelastade och vissa har säkerligen tagit ner sina sources eller så funkar det bara inte. Den där errorn har jag fått varje gång när jag hade 3Gn inget att oroa sig för.

raekaN
    Member

ok så de kmr förmodligen funka lite senare elr? det funkar hur bra som helst innan, sen helt plötsligt så kom de upp, har inte funkar nu på ett tag men testar igen imorgon 🙂

Edit: såg att den andra topicen blev låst, så bättre och fortsätta skriva här då… i fel sektion…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.