Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Cydia sources
-
AuthorPosts
-
tjenare en sources på cydia som heter hackmyi har lakts ner :
http://ihackmyi.com/iphone/index.php/topic,17465.0.html?PHPSESSID=75bc5457c76361246e7066f64e3d34cb
så nu är alla soures borta, och jag har installerat massa program därifrån det är gratis program inga crackade, Så hur ska jag nu radera eller få uppdateringar nu då? och varför har dom stängt ner hemsidan ??
Repon hålls öppen men töms, detta för att du skall kunna avinstallera de apps du har och installera dem på nytt från en STANDARD Repo som t.ex. bigboss.
Att lägga till egna Repos är dessvärre ett effektivt sätt att sabba Cydia, man gör det alltid med risk för liv och lem =)
Men kan du inte läsa på länken åvanför vet ej vad det står?? och du menar nu att jag ska radera allt från ihackmyi nu eller?
och var kommer dom programen hamna nu då?
och hur länge har jag på mig att radera programmen?
Du menar att jag ska översätta texten åt dig? Google Översätt 😎
jag gjorde de redan. men jag fattar inte vad allt handlar om?? vf ska dom stänga ner repon och vad gör vi som har hämtat program därifrån??
Repon stängs och du får hämta dina apps från de repos som alla andra använder, vad är det för saker du har installerat därifrån? Säkerligen kommer de att placeras i andra Repos
iwep pro
iwep hacker
Wifi hacker
Wifi scanner
aircracker
resolvconf
ihackmyi repo
allt det där?
bror
oh LOL. Du får googla efter andra Repos eller köpa dig en alldeles egen wifi router =)
aha oki så ska jag radera dom nu från cydia eller? jag gillar ju programen får jag ej ha kvar dom eller? radera dom kan man väl alltid göra? på deras hemsidan la han ju ut download länkar för programen hur lägger man då in dom i iphonen?
jag har fått samma problem som lillemor så: kan någon svara på Lillemors senaste inlägg?
Har samma problem juu
Att behålla programmen verkar inte vara något större problem då jag själv haft apps i iPhonen som saknar sources. Men ditt urval av apps kanske du vill säkerhetskopiera någonstans ifall du skulle vilja hacka din egen router. För det är det du gör lol.
tusen tack. Jaa så klart med dom har lakt ut dena här okså: ”iClassic Modded” jag har inte den i min iphone men undrar vad den gör för något???
undrar okså vad iclassic moded är?
samma här
ja men för tusan hakar. 3 man och ingen kan Googla?
ahhahahahaahhaahha sant
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.