Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Cydia stänger ner innan jag hinner göra nåt?
-
AuthorPosts
-
Vet inte vad som har hänt men det funkade nyligen, men nu så stänger Cydia ner när jag ska öppna det, nån som har nån aning av vad man kan göra för att få det att funka igen? 🙂
Tack.
EDIT: Jailbreakad iphone 3g med 3.0.
@ojike 34859 wrote:
Vet inte vad som har hänt men det funkade nyligen, men nu så stänger Cydia ner när jag ska öppna det, nån som har nån aning av vad man kan göra för att få det att funka igen? 🙂
Tack.
EDIT: Jailbreakad iphone 3g med 3.0.
Gör om gör rätt 🙂
Kör jailbreak igen så kanske det fungerar.
får prova, tack. 🙂
EDIT: Funkar dock inte det heller. >.<
hur ställer jag om det då, om jag får fråga? 🙂
provade att återställa iphonen, det funkar inte heller, det stängs ner men nu kan jag gå igenom menyerna en liten stund och sen stängs det.
Blev så för mig när mitt Wi-Fi krånglade, pröva att gå in med 3G? Kanske är ute och cyklar men det löste sig för mig.
Låter som en minnesläcka. Har du nått mer i bakgrunden, typ musik? Starta om den och gå direkt till Cydia, se om det funkar 😉
nej faktiskt inte, har jailbreakat och återställt den 3 gånger nu och det är samma sak varje gång. 🙁
Får prova med att starta om den direkt.
Hände samma sak för mig. Startade om min iPod och sen satt jag och startade Cydia, den stängde några gånger men efter typ 4-5 försök så funkade det finfint. 🙂
Verkar funka för mig nu. Woho! 😀
Danke alles!
Det är bara att försöka och rör inte skärmen, så var det för mig (inte 3.0) Att om jag lät den stå å ladda lite osv och sen ville göra något medans den reloading data eller liknande. Då krasha det. Så testa med att bara låta den stå tills den har laddat klart 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.