Cydia – Uppdaterar ni alltid när det står det finns en uppdatering?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Cydia – Uppdaterar ni alltid när det står det finns en uppdatering?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 130

Frågan e samma som topic, uppdaterar ni alltid när det står det finns en uppdatering? Tror min telefon funkar nu efter omställning och inte kört alla uppdateringar, tror det är mobilesubratet som strular.

SomethinG
    Member
    Post count: 363

jag har alltid uppdetarat det cydia vill jag ska uppdatera

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Jag med, brukar dock titta vad uppdateringen innehåller

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag installerar allt direkt, förutom MobileSubstrates där jag först kollar macrumors forum 🙂

SomethinG
    Member

vet inte vilken tråd jag ska lägga in detta i, men är det nån som kan rekommendera Nödvändiga Cydia grejer man behöver eller skriva några av dom ni anser är viktiga och skriva en kort beskrivning brevid vad den gör?

Smisken
    Member

@freebo 73458 wrote:

Jag installerar allt direkt, förutom MobileSubstrates där jag först kollar macrumors forum 🙂

Mmm sant Freebo, jag hade ju en annan tråd om min tele2 lur låst till at&t, nu funkar den fint efter nyinstallation och inte installerat varken mywi eller mobilesubstrates på den! Testa kanske lägga in mywi igen för jag vill ha det till Ipaden, men om det gör att man inte kan ringa till mig ibland eller att luren startar om är d inte värt d =) Hoppas min iphone 4 funkar bättre när den vita kommer =) längtar

Smisken
    Member

@something 73434 wrote:

jag har alltid uppdetarat det cydia vill jag ska uppdatera

Oki menar du dem uppdateringarna som är ESSENTIAL då eller alla totalt? För jag fick problem efter att jag drog alla uppdateringarna med mobilesubstrate åsså, mobilen startade om ibland vid samtal samt att det inte gick att ringa till mig ibland men d funkar nu, kan också ha varit MYWI 4.0 som gjorde d, vet inte riktigt.

SomethinG
    Member

@smisken 73517 wrote:

Oki menar du dem uppdateringarna som är ESSENTIAL då eller alla totalt? För jag fick problem efter att jag drog alla uppdateringarna med mobilesubstrate åsså, mobilen startade om ibland vid samtal samt att det inte gick att ringa till mig ibland men d funkar nu, kan också ha varit MYWI 4.0 som gjorde d, vet inte riktigt.

så fort jag får upp att det finns uppdatering så gör jag det!

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Var noga med att se till att ni får alla uppdateringar så att inte nerladdningen avbryts eller “time out”. Många gånger har min mobil blivit knasig när jag tryckt på complete upgrade och sen har nedladdningen avbrytits.

Jag kör komplett uppgradering eftersom den senaste releasen är oftast den bästa och om man har en äldre modell eller firmware så stöds den lika mycket som den gjorde innan.

Smisken
    Member

@mossarelli 73520 wrote:

Var noga med att se till att ni får alla uppdateringar så att inte nerladdningen avbryts eller “time out”. Många gånger har min mobil blivit knasig när jag tryckt på complete upgrade och sen har nedladdningen avbrytits.

Jag kör komplett uppgradering eftersom den senaste releasen är oftast den bästa och om man har en äldre modell eller firmware så stöds den lika mycket som den gjorde innan.

Vad menar du med komplett uppgradering?

Zaamaya
    Member
    Post count: 239

Vad är MobileSubstrates :$

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

@smisken 73539 wrote:

Vad menar du med komplett uppgradering?

Du får upp en förfrågan när det finns uppdateringar till iPhone. Installera essential, complete eller ignore. Tar alltid Complete.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.