Cydia uppdateras inte

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej!
    Har problem! Cydia vill inte uppdateras! Jag har lyckats få alla konstiga problem med mitt cydia, jag kan inte lägga till sources heller. Men att programmet inte uppdateras (bla updates i apps, cydia 1.1 etc etc) är ännu mer irriterande.

Någon som har något tips?

Vet inte vilken info ni behöver för att kunna sätta er in i problematiken, skrik till om någon info behövs.

Tack på förhand, nu ska jag fortsätta felsöka

anderzxb
    Member
    Post count: 44

@bulldog_3 89828 wrote:

Hej!
    Har problem! Cydia vill inte uppdateras! Jag har lyckats få alla konstiga problem med mitt cydia, jag kan inte lägga till sources heller. Men att programmet inte uppdateras (bla updates i apps, cydia 1.1 etc etc) är ännu mer irriterande.

Någon som har något tips?

Vet inte vilken info ni behöver för att kunna sätta er in i problematiken, skrik till om någon info behövs.

Tack på förhand, nu ska jag fortsätta felsöka

Jag hade liknande problem med mitt cydia och den enda lösningen jag kunde komma på var att lägga in cydia på nytt och det funkade iaf 🙂

bulldog_3
    Member
    Post count: 2

@anderzxb 89841 wrote:

Jag hade liknande problem med mitt cydia och den enda lösningen jag kunde komma på var att lägga in cydia på nytt och det funkade iaf 🙂

Som noob undrar jag då lätt hur man lägger in cydia på nytt utan att jailbreaka om luren? Eller är detta omöjligt?

Det är för meckigt för en fullständigt handikappad datoranvändare, hlea den här grejen.. suck. Men men, vill man ha ut det bästa av sin iphone så.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.