Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Cykelhållare?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Jag tänkte köpa en hållare till cykeln för min iPhone! 🙂
Jag kollade runt lite, och den enda jag hittade var: Amazon.com: Biologic Bike Mount for Iphone: Sports & Outdoors
Och den kostar: 436,62kr.. vilket jag kan känna är lite dyrt, och frakten är säkert dyr där…
Så någon som vet något liknande för cykeln?
Gör inget om det är piratkopia, eller äkta!Så om ni vet något likt det, skicka! 😮
@diflover 65927 wrote:
Hej!
Jag kollade runt lite, och den enda jag hittade var: Amazon.com: Biologic Bike Mount for Iphone: Sports & Outdoors
Och den kostar: 436,62kr.. vilket jag kan känna är lite dyrt, och frakten är säkert dyr där…
Gör inget om det är piratkopia, eller äkta!Så om ni vet något likt det, skicka! 😮
Denna säljer vi väldigt mycket av.
Cykelhållare till iPhone Cykelhållare till iPhone – 119:-I tidningen allt om iPhone så gör dom ett test av cykelhållare. Tidningen bord eväl finnas på Pressbyrån m.m
Tja!
Det finns möjligtvis ingen som vet något om vart man kan få tag på ett hållare till min iPhone 4 som man fester på ett styre på te.x en cykel? jag såg ett komplett sett för ca 480kr, men jag undrar om det kanske finns en billigare väg att då?:)Tack
@antson49 74409 wrote:
Tja!
Det finns möjligtvis ingen som vet något om vart man kan få tag på ett hållare till min iPhone 4 som man fester på ett styre på te.x en cykel? jag såg ett komplett sett för ca 480kr, men jag undrar om det kanske finns en billigare väg att då?:)Tack
Hej, vi har ett på G men har inte lagt upp den i butiken ännu. Kontakta mig via kaptenx.se så skall jag hjälpa dig
//Glenn
@diflover 65927 wrote:
Hej!
Jag har köpt en grymt bra hållare för 229kr ink.frakt. köpte den på fredag, hade den i handen på måndagen!:D länk: TheMobileStore.se – Skärmskydd, Skal, Väskor, Silikon Skal och car mount till HTC, Nokia, Sony Ericsson, iPhone och Samsung – Cykel Mobilhållare för iPhone 4 (Enhanced)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.