Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Dagens ilandsproblem, flytta/radera ikoner på skärmen?
-
AuthorPosts
-
Har väldigt mycket installerat (tror jag) ca. 9 skärmar. Ibland tröttnar man på något och raderar det och då blir det ju en plats över på just den “skärmen”. Finns det något smidigare sätt än att dra ikonerna från skärm till skärm. Alltså att fylla upp tomrummen på de olika skärmarna på ett smidigt sätt?
Om man raderar en programikon i iTunes, raderas den då på telefonen vid nästa sync? Tvärtom, raderar man på telefonen, försvinner den från iTunes då?
Hela denna hanteringen är egentligen väldigt ologisk, eller har jag bara inte lärt mig hur man gör ännu?
Kolla i användarmanualen,finns på apples hemsida gratis.
När du har ikonerna i “wobbel-läge” är dom lätta att flytta.@steffe 29142 wrote:
Kolla i användarmanualen,finns på apples hemsida gratis.
När du har ikonerna i “wobbel-läge” är dom lätta att flytta.Tack. 🙂
Den funktionen har jag hittat, men det borde ju kunna göras enklare. Att man följer ikonplaceringen i ex. iTunes och styr det därifrån. Finns ingen logik i att man inte kan påverka telefonen från programmet, eller vice verca..Och vem sa att det måste finnas nån sorts logik?det är apple vi snackar om här,dom är nog mer intresserade av att skydda sig själva än att förenkla för oss användare i detta fallet tyvärr.
@steffe 29165 wrote:
Och vem sa att det måste finnas nån sorts logik?det är apple vi snackar om här,dom är nog mer intresserade av att skydda sig själva än att förenkla för oss användare i detta fallet tyvärr.
Det är ju tur att det bara är i detta fallet, men men… 😉 Jag vet att det finns nån iTunes-plugin som förenklar detta, men jag minns inte hur man får tag på den 🙁
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.