Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Dagens pris på iphones?
-
AuthorPosts
-
Hej! Har letat Iphones i tre veckor nu. Och jag börjar bli less. Det högsta jag har tänkt lägga ut är 4000 kr, mer eller mindre. Och hade kanske tänkt köpa från Ebay så jag undrar vad som är ett bra pris där nu?
jag har sett folk som har lyckats få en för 3G för 2000 kr men så lågt skulle jag inte våga gå. Jag skulle som lägst gå ner till 3700. Men det normala ligger väll på 4000 ungefär.
Du får gärna visa en annons för dom priserna 😉 Har suttit nu 3 veckor och letat men men billigaste 4500 kr för 3g. Men jag vet som inte vilka man kan lita på, på ebay så det skulle vart skitsnällt om du kan visa någon! 2g eller 3g spelar inte någon större roll!
mvh
jag gav 5095;- och 148;-/mån i 18 månader för min.
Summa:
Engångsavgift: 3395 kr
Månadsavgift: 149 krjo såg på telia och fick min till 3395 kr eller stämmer det?
Det är lätt att se om användarna på Ebay är OK, det är ju bara att kolla deras tidigare köp/saker dom har sålt och kolla vad folk har skrivit om det.
Kolla med dom innan så att dom även skriver GIFT på paketet. Bara drygt med tullavgifter.
jag hittar tyvärr inga sånna just nu men dom jag har sett har jag sett på blocket.se
Det är sant.. jag har vart besatt av iPhone i ett par månader.. men gav upp drömmen för priserna va för höga.. sen av en slump såg jag en annons på blocket..
Nu har jag en iPhone 3G 16GB svart som aldrig var använd. jag gav 2700:-@mowgli 25641 wrote:
Det är sant.. jag har vart besatt av iPhone i ett par månader.. men gav upp drömmen för priserna va för höga.. sen av en slump såg jag en annons på blocket..
Nu har jag en iPhone 3G 16GB svart som aldrig var använd. jag gav 2700:-De va billigt !
Ingen bluff ? eller att den var stulen ?
jag köpte min 8gb för 2500 kr(inklusiv frakt) på ebay, hade världens tur att jag fick det till det priset
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.