Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › dålig respons på skärmen?
-
AuthorPosts
-
tjena!
har fått hem en iphone och är riktigt besviken över skärmen, jämfört med HTC Desire som jag har som jobblur är den en ren plåga att använda, vilket är synd med tanke på att färgerna är mkt bättre på iphonen, är det någon mer som upplevt samma sak?
en sak jag undrar är om det finns något program som gör att man kan använda widgets på sin Iphone 4?
sen undrar jag hur jag avinstallerar program som jag inte vill ha kvar och om någon har nått tips på en bra filhanterare.
Tack på förhand
Jag tycker skärmen fungerar hur bra som helst på min iPhone 4
Avinstallerar program gör du genom att hålla in en app en stund tills dom börjar “gunga” och då får du fram ett kryss du kan trycka på vid varje app och där kan du avinstallera.
Gäller det Cydia-appar vid jailbreak så går du in på “Manage” – “Packages” och väljer där att avinstallera valfri app.
Hittade vid en snabb googling detta om widgets, men det kräver jailbreak.
Skojar du med mig? måste vara något allvarligt fel på din IPhone 4 för IP4 reagerar bäst av alla touch mobiler på marknaden idag faktiskt. Nej är inget fanboi som hyllar sönder Apple säger bara min åsikt 🙂
Möjligt att jag får lämna in den ang skärmen isånafall.
trist att man måste jailbreaka men får väl leva utan widgets 🙂
hur är det med filhanterare då hittar inget i app store?
sen verkar man inte kunna ha filer på telefonen och sedan bifoga dessa i ett mejl? har ett säljbrev som jag vill bifoga 6 stycken pdf-filer i och spara i utkast för enkelt utskick, hur gör man detta?
Tackar på förhand
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.