dåligt telefonljud och varierad mottagning

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak dåligt telefonljud och varierad mottagning

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Har jb min telefon 3GS med jailbreakme.com och det funkar bra med installerad cydia osv….

Men varje gång jag går ut på safari och jailbreakme.com så står det att det inte installerad riktigt. jag har försökt jb minst 10 ggr å samma meddelande…

samt dåligt ljud i telefonsamtal och att min telefon tappar mottagning konstant.

samt att telefonen poppar allti meddelande “det här tillbehöret är inte optimerat för denna iphone”

vad gör jag för fel och hur kan jag fixa detta

vossen
    Member
    Post count: 1457

@finnboy 73737 wrote:

Har jb min telefon 3GS med jailbreakme.com och det funkar bra med installerad cydia osv….

Men varje gång jag går ut på safari och jailbreakme.com så står det att det inte installerad riktigt. jag har försökt jb minst 10 ggr å samma meddelande…

samt dåligt ljud i telefonsamtal och att min telefon tappar mottagning konstant.

samt att telefonen poppar allti meddelande “det här tillbehöret är inte optimerat för denna iphone”

vad gör jag för fel och hur kan jag fixa detta

Vad har du för iphone? Återställ och gör rätt, fast du har väl gjort det om du nu inte har försökt jailbreaka om den utan att återställa den som bara vore riktigt konstigt.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.