Data till iPhone?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Data till iPhone?

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Member
    Post count: 61

Tja!

Jag har en mobil (ej iPhone än) som har kontaktkort hos Tele2.

Min iPhone kommer på söndag denna vecka. Då planerar jag att göra om mitt kontaktkort till ett abonnemang (Tele2 – Comviq Kompis)

Då har jag möjligheten att lägga till surfpaket.

Tror ni att Surfpaket 1 GB/månad för 89 kr/månad räcker. Eller är det för lite data? Jag lär inte sitta och tanka på den 😛

Tack för svar!

MVH CrossFireX

oakeey
    Member
    Post count: 118

Ett tips är väl att du börjar med det lägsta/billigaste. Upptäcker du att du behöver mer så är det ju bara att uppgradera.
    Själv kör jag inte alls via 3g när det gäller data. Endast WiFi. Ty jag är en fattig student som ändå oftast har tillgång till WiFi gratis. 😛

Men 1gb låter väl ok? Min enda slutsats är att det går fort att föra över data till och från telefonen. Det blir mycket slentriansurfande! 😀

oakeey
    Member
    Post count: 118

Ett tips är väl att du börjar med det lägsta/billigaste. Upptäcker du att du behöver mer så är det ju bara att uppgradera.
    Själv kör jag inte alls via 3g när det gäller data. Endast WiFi. Ty jag är en fattig student som ändå oftast har tillgång till WiFi gratis. 😛

Men 1gb låter väl ok? Min enda slutsats är att det går fort att föra över data till och från telefonen. Det blir mycket slentriansurfande! 😀

Kungen
    Member
    Post count: 985

Personligen tycker jag 1gb är mycket, har nu 200mb och tankar från cydia och är inne och surfar ganska ofta (enligt mig) men sitter inte och surfar flera timmar om dan, tittar inte på youtube heller. Däremot surfar jag ganska mycket via wifi så om du inte har wifi så ska du lätt ta 1gb :)Fördelen med 1gb är att det inte kostar något extra om du surfar över 1gb.

Kungen
    Member
    Post count: 985