Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › datan (Windows Vista) känner inte igen iPhone som USB
-
AuthorPosts
-
Datan bara slutade att känna igen iPhonen som USB när jag kopplar luren till datan. Är där nåt program som gör att jag kan komma åt mapparna i telefonen via datan? Jg har lite bilder på luren som jag skulle vilja ha ut ur mobilen och in på datan.
Tack på förhand
Har du tittat i utforskaren?iphonen ska dyka upp som kamera om du har itunes avstängt.
Just precis carpe. ja steffe, har kollat. Det visar som om inget är kopplat. Konstigt med tanke på att det visade det innan :S
Skumt,min xpburk har betett sig likartat ett par ggr.
Vid senaste tillfället var det en pajas kabel,försök låna en av någon och prova igen.
Om det inte hjälper så kan en systemåterställning på datorn funka,kolla i tillbehör-systemverktyg-systemåterställning.Skitsamma, bryr mig inte om sånt. Han fick tillfredsställa sitt ego, han tror nu att han e smartast här. Hälsningar till vår egen Einstein 😉
P.S: Tack steffe, ska prova med d oxå.
“datan” är väl ingen förkortning på “datorn” ? Det är två helt olika saker och två helt olika innebörder.
@carpe 30694 wrote:
“datan” är väl ingen förkortning på “datorn” ? Det är två helt olika saker och två helt olika innebörder.
Tack carpe. Ursäkta Blade, men jag tycker inte att det finns nått värre än folk som skriver/säger data istället för dator… Det var också med på Ny Teknik att det var en av dom mest hatade felsägningarna 😛 Men man måste nog vara IT-geek för att tycka det 😉 Men kom ihåg: data är information, dator är en mkt rolig “leksak” 😛 Lr nått 😉
Tillbaka till topic:
Så iTunes känner igen iPhonen? :confused:
@blade 30692 wrote:
Skitsamma, bryr mig inte om sånt. Han fick tillfredsställa sitt ego, han tror nu att han e smartast här. Hälsningar till vår egen Einstein 😉
P.S: Tack steffe, ska prova med d oxå.
Är du lika otrevlig irl om någon rättar dig? Märklig attityd du har.
Om mappen DCIM är utan bilder, i de ev. undermappar som finns, så hoppar inte min iPhone upp som en masslagringsenhet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.