Datorn känner inte av iPhone!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Datorn känner inte av iPhone!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej.
    Har just formaterat datorn från vista till xp (äntligen), och när jag nu skulle stoppa i min iphone för att fixa lite med musiken så kom jag inte särskilt långt.
    Guiden skrivare/scanner kommer upp och talar om att jag har bilder som kan kopieras. Men vare sig iTunes eller nåt annat program känner av själva iPhonen, så jag kan inte fixa med musiken.. Om jag kollar på Den här datorn så finns den inte där heller som den brukar göra..

Nån som vet vad som är fel?

Krille

ljummenmjolk
    Member
    Post count: 35

har du testat olka usb-portar? Startat om datorn? Kollat att det inte är glapp i kabeln?

krillekriminell
    Member

ja jag har provat varje port jag har i datorn men den känner iaf bara av kameraenheten på den.. Ingen som vet vad det kan vara?

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Prova den i en annan dator först och främst, hittar den iphonen då är det ju någon maskinvara du har missat att instalera eller något.
    har du senaste itunes föressten?

krillekriminell
    Member

blev samma sak i rumskompisens dator, vilket itunes jag har borde ju kvitta i mitt fall eftersom att jag inte ens ser iphonen under “den här datorn” där jag brukar se den som en enhet…
    andra förslag?

krillekriminell
    Member

Har testat den i ytterligare en dator nu, också med xp, och där funkade den.. Det måste vara nåt drivrutinsfel av något slag.. nån som vet vad som fattas, och vart man tankar det isf?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.