Front page › Forums › Övriga ämnen › Datortrubbel!
-
AuthorPosts
-
Varför tar det 15 minuter att få liv i min pc?
Varför tycker den inte om iphonen?
Varför har den fått Alzheimer?
Varför pratar den bara med nokiatelefoner?
Varför hatar Bill Gates oss smaulenningar?
Varför tycker John Dell inte om mig?
Varför har jag drabbats av detta?
Varför hatar jag mig själv?
Varför är den enda dator i kåken som funkar en byggsatsdator från sinclair,årgång 78?
Varför blir jag så trött?Tack som fan,nu blev jag ännu tröttare.Hatar mig själv ännu mer.
Haha, jag själv som vill ha fel på min dator för att övertyga morsan att köpa en mac 😛 Använder en gammal dell för att köra objectdock m.m. med 40 gigs hårddisk och skulle väl tippa på >512 gigs ram, kan nästan inte ens köra msn samtidigt med internet 😛 Varje gång när de startar ett progra på deras dator måste ett lösenord ifyllas så säger jag: HAde vi haft en mac skulle vi sluppit de, morsan köpte virusprogram med aftonbladet igår och fick självklart inte igång det och gissa vad jag sa: Hade vi haft en mac hade vi inte behövt virusprogram 😀
Jag är tydligen inte ensam,men fortfarande trött….
Os x lär väl kosta stålar,dessutom är det inte så bra till spel.
Har liksom taskigt me stålar och ett 30-40 tal spel till pc.
Det kanske är lika bra att skramla till en MacBook istället,vill ha 17″,så jag lär väl få pynta saftigt.Förutom att os x kostar pengar och inte är så bra till spel,så tror jag konstigt nog att min gamla bärbara dellburk bara skulle börja jävlas ännu mer.
Vill av lätt förståeliga skäl helst inte vara med om detta.
Att lägga en massa pröjs på en MacBook pro(vill ha största möjliga skärm,måste vara bärbar) känns inte så kul för en smaulenning.
Har konstigt nog fått burken att kommunicera med luren,det hjälpte att klappa till fanskapet!(datorn,INTE min iPhone). -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.