Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Del av skärmen är ljus.
-
AuthorPosts
-
Hej!
Högst upp till höger är det alldeles ljust och nästan vitt, hämtade min nya iPhone i onsdags och packader upp den nu då min förra hade en spricka. Måste man nu springa ner till telia en gång till och lämna in den!?! Orkar inte vara utan den i 2 veckor till, och då har dessutom en månads abonnemang gått till spillo. Ååh vad jag blir arg.Har du uppdaterat till 2.02? Är du säker på att det är hårdvaruproblem?
Håller på att uppdatera och återställa nu, ingen annan om det är hårdvaruproblem.
Ganska osannolikt att det skulle vara mjukvaran det är fel på. Eftersom felet är på ett ställe på skärmen. Tror du kommer få skicka tillbaka den igen…
Har nu uppdaterat och återställt, ingen skillnad. Fan ska jag behöva skicka in den igen i två veckor.
Hepp.. hårdvaruproblem då 🙁 Hade varit trevligt med en bild på det så man kan få en liten uppfattning.
Fick tyvärr inte till någon bild på den då det var väldigt svårt att se på bilden, nu har jag lämnat in den igen och som kompensation av 1 månads oanvänt abonnemang fick jag 400 kr i ringpott så det var ganska ok. Nu är det bara att vänta i två veckor till, tredje gången gilt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.