Deleta alla kontakter och börja om på nytt :)

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Deleta alla kontakter och börja om på nytt :)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 39

Jag har försökt få till så att min iphone syncar alla kontakter med windows kontakter och google contacts.

Om jag försöker synca med google contacts så tar han ju alla personer jag mailat å det är en hel del.

Och när jag ska försöka synca med windows kontakterna så får telefonen inte med alla kontakter konstigt nog.

Om jag vill börja om från början helt. Hur gör jag det? Och vad är bästa sättet att synca kontakter på?

Dasken
    Member
    Post count: 118

Outlook

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Att du inte får med alla kontakter låter mysko. Jag synkar iofs mot Windows Adressbok och MobileMe men som första rekommendation skulle jag säga att du måste välja 1 target att synka mot, informationen på dator är källan och du bör bara ha 1 källa. En metod är att gå igenom alla kontakter i Windows Adressbok manuellt och redigera de som sticker ut som ‘annorlunda’, se till att alla har minst ett telenummer knutet till sig. Ange att du vill synka mot Windows adressbok och synka med din iPhone. En mer radikal metod är att radera alla kontakter intelefonen, skapa en dummykontakt i telefonen och sedan synka mot W adressbok med en merge för att se på vilken bokstav den ‘fastnar’ på.

Glöm Outlook 😉 lite stolthet får man väl allt ha 😉

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.