Den dummaste frågan här på iPhoneinfo!

Front page Forums Övriga ämnen Den dummaste frågan här på iPhoneinfo!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 799

Som en kul grej bara:
    Vilken är den dummaste frågan ni läst här på iPhoneinfo? 🙂

Tänk på:
    *Personangrepp är inte acceptabelt

frias
    Member
    Post count: 16

Vore smidigare att skriva alla frågor som inte varit dumma 😀

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@frias 47113 wrote:

Vore smidigare att skriva alla frågor som inte varit dumma 😀

Hahaha, Min fråga här kan säkert klassas som dum! 😛

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det finns inga dumma frågor, bara felplacerade frågor i trådar skapade i panik av users som tror att just deras problem är viktigare än fred på jorden och sänkt förmögenhetsskatt

frias
    Member
    Post count: 16

Och i deras panik så kollar dom inte ens tråden postad innan deras tråd 😛

carpe
    Member
    Post count: 904

@freebo 47117 wrote:

Det finns inga dumma frågor, bara felplacerade frågor i trådar skapade i panik av users som tror att just deras problem är viktigare än fred på jorden och sänkt förmögenhetsskatt

Fast sänkt förmögenhetsskatt är ju inte direkt nå viktigt.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@carpe 47125 wrote:

Fast sänkt förmögenhetsskatt är ju inte direkt nå viktigt.

Ok, jag menade förstås slopad förmögenhetsskatt ;->

carpe
    Member
    Post count: 904

@freebo 47129 wrote:

Ok, jag menade förstås slopad förmögenhetsskatt ;->

Fast slopad är ännu mindre viktigt 😛

fredda-79
    Member
    Post count: 181

Är verkligen många frågor dumma egentligen? Visst är det många frågor som återkommer men e det dumt att fråga för det? Visst kan man söka istället det håller jag med om. Många nya tänker dock kanske inte på det. Gjorde inte jag i början iaf.

En eloge till de som orkar svara varje gång för ni är guld värda. Försöker lära mig mer för att de e kul och självklart kommer jag försöka hjälpa andra när jag kan.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

För i tiden kom man in detta forum för att lära sig nya och roliga grejer om iphone. Nu verkar det som ingen har något att dela med sig, folk skapar trådar av tristess eller av ren lathet istället för att söka. Det finns ett par nya medlemmar som är undantag (ni vet vilka det är), de är inne på alla trådar och försöker hjälpa alla genom att svara på samma fråga om och om igen. Hoppas bara de inte tröttar ut sig och lämnar detta forum som Mecke och Mossarelli gjorde för det behövs verkligen duktiga och kunniga medlemmar för att förumet ska överleva.

Nu till din fråga, jag vet inte vilken som är den dummaste frågan men den här är den dummaste tråden i detta forum.

fredda-79
    Member
    Post count: 181

@ponyboy 47341 wrote:

För i tiden kom man in detta forum för att lära sig nya och roliga grejer om iphone. Nu verkar det som ingen har något att dela med sig, folk skapar trådar av tristess eller av ren lathet istället för att söka. Det finns ett par nya medlemmar som är undantag (ni vet vilka det är), de är inne på alla trådar och försöker hjälpa alla genom att svara på samma fråga om och om igen. Hoppas bara de inte tröttar ut sig och lämnar detta forum som Mecke och Mossarelli gjorde för det behövs verkligen duktiga och kunniga medlemmar för att förumet ska överleva.

Nu till din fråga, jag vet inte vilken som är den dummaste frågan men den här är den dummaste tråden i detta forum.

Håller med dig fullständigt. Vet själv att jag var snabb med att skapa trådar men numera söker jag och kan jag så svarar jag på alla andra som har frågor.
    Många problem som dyker upp för en ny iphoneägare finns redan svar på bara man söker lite.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.