Det gick inte att kopiera till skivan, okänt fel…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Det gick inte att kopiera till skivan, okänt fel…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 221

Här om dagen fick jag spelet på min dator och raderade allt i den och installerade om hela Windows. När jag sen installerade Itunes och ska synka den med min iphone så försvann alla program jag tagit hem från appstore och all musik försvann.

Hur får jag tillbaka mina program? Jag hittar dom inte i Itunes alls!

Jag la sedan in en massa musik i Itunes, ca 800 låtar, 4,4 gb, när jag nu synkar igen för att få in musiken i telefonen så får jag bara med 20 artister av kanske 60 st, och så får jag ett felmeddelande som säger

“Det gick inte att kopiera till skivan “Johans Iphone”. Ett okänt fel uppstod(-69).”

Vad ska jag göra nu för att få in all musik och program och sånt? Annars funkar telefonen utan problem!!

//
    God fortsättning!!

jca
    Member

Tror jag löst det!!

Tog bort en massa låtar och la sedan in album på album o synkade efter varje album, verkar som det var en mp3:a som störde ut det eller något!

Tack för all hjälp hehe

jca
    Member

Tror jag löst det!!

Tog bort en massa låtar och la sedan in album på album o synkade efter varje album, verkar som det var en mp3:a som störde ut det eller något!

Tack för all hjälp hehe

jca
    Member

Tror jag löst det!!

Tack för all hjälp hehe

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.