Det här med MMS.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Det här med MMS.

Tagged: 

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 26

Att man inte kan MMSa med iPhone är ju vida känt.
    Att Steve och gänget kan ha ett tvåtimmars skrytevent där man presenterar iPhone 3G och kan med att stå där och inte kunna presentera att man även kan MMSa är för mig obegripligt!
    Men polaren som ofta besöker USA i arbetet säger att MMS inte är någon stor grej där. Ingen som använder sig av det.
    Klart att iPhone gör ju inte saker lättare. Men skit samma, nu till min fråga.

Att det finns tilläggsprogram som gör att man trots allt kan MMSa har man ju hört.

Men hur många finns det?
    Fungerar det att både skicka och ta emot?
    Fungerar det/dessa program i Sverige?
    Vilket rekommenderar ni?

frieesh
    Member
    Post count: 35

Maggelito det finns ett program som heter SwirlyMMS som man kan använda men eftersom det kräver att telefonen är hackad”jailbreakad” så fungerar inte programmet till 1.2.0 än utan endast till 1.1.4. Men så fort det går att Jailbreaka 1.2.0 så ni kommer åt Installer så kan du oxå gå in och instalera SwirlyMMS sen så kan du MMS helt utan problem på din iPhone.

Dock så kostar den nya versionen av SwirlyMMS 8 Dollar idags läget. Men det är det fan värt :)!

sitting
    Member
    Post count: 69

har man verkligen så stor använing av mms ens? jag minns att jag högst skickade 1 mms med min gammla mobil :S

Maggelito
    Member
    Post count: 26

Nej så himla stor nytta har man väl inte av det men det är kul att skicka filmer på fyllan till polare.:D

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.