Dialogruta…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Dialogruta…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej.
    Jag har en iPhone 3G via tre. Under en lång tid så har jag en dialogruta som kommer upp i displayen som säger: “Det här tillbehöret är inte optimerat för denna iPhone”. Från början trodde jag att det kunde vara någon App som jag hämtat hem. men efter en återställning och uppgradering av OS så är det fortfarande kvar. Jag har en bluetooth från JABRA, och tror möjligen att det är den som spökar. Någon som har samma “problem”? och hur blir man av med denna dialogruta? Den stänger nämligen av ljudet i högtalaren dessutom, vilket är väldigt irriterande. Hoppas någon känner igen detta och kan hjälpa mig. MVH Per 😡

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@per57 74749 wrote:

Hej.
    Jag har en iPhone 3G via tre. Under en lång tid så har jag en dialogruta som kommer upp i displayen som säger: “Det här tillbehöret är inte optimerat för denna iPhone”. Från början trodde jag att det kunde vara någon App som jag hämtat hem. men efter en återställning och uppgradering av OS så är det fortfarande kvar. Jag har en bluetooth från JABRA, och tror möjligen att det är den som spökar. Någon som har samma “problem”? och hur blir man av med denna dialogruta? Den stänger nämligen av ljudet i högtalaren dessutom, vilket är väldigt irriterande. Hoppsa någon känner igen detta och kan hjälpa mig. MVH Per 😡

jag hade det problemet, även fast jag kopplade in min telefon i laddaren så ibland ville den inte ladda ^^ , det slutade med att jag lämna in den på Service ( Garanti ) så jag fick ut en helt ny på Garantin.
    ( detta var en 3GS TELEFON )

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Brukar vara dock kontakten som strular, och får för sig att saker är anslutna.
    Offtast någon slags fuktskada.

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@iPhoneReservdelar.se 74754 wrote:

Brukar vara dock kontakten som strular, och får för sig att saker är anslutna.
    Offtast någon slags fuktskada.

MIn var fuktskadad , Hunden spillde ett helt glas sockerdricka över hela telefonen, fick ut en ny iaf trodde dom var smarta nog att se den var fuktskadad men tydligen inte.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.