DiskAid ersättare?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 200

Howdy, nu när jag uppdaterat min iphone till 2.2.1 så funkar inte DiskAid, till min största besvikelse. Så jag undrar om det finns något liknande lätthanterligt program som DiskAid där ute. Jag har Mac så inga windowsprogram 🙂

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@wester 32896 wrote:

Howdy, nu när jag uppdaterat min iphone till 2.2.1 så funkar inte DiskAid, till min största besvikelse. Så jag undrar om det finns något liknande lätthanterligt program som DiskAid där ute. Jag har Mac så inga windowsprogram 🙂

den ska funka, varför inte?

Wester
    Member

Nej det stog bara att den inte supportar :S
    Ska väl testa igen.

Wester
    Member

Nu funka det :S första gången jag starta programmet så fick jag upp en kompatibiltetsvarning

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Varje gång jag startar DiskAid får jag två pop-up rutor om att det inte stödjer 2.2.1, men sen är det bara att köra 😀

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@mekke 32904 wrote:

Varje gång jag startar DiskAid får jag två pop-up rutor om att det inte stödjer 2.2.1, men sen är det bara att köra 😀

ja har aldrig haft nått liknande, körde med 2.2.1 sen dagen ja fick min iphone..

Wester
    Member

kan tillägga att tidigare i DiskAid så stog det Free Space 30-35mb där nere där man väljer root folder osv. Nu står det 69mb 🙂 Vad betyder det?

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Att den visar hur mycket plats som finns kvar på den delen du är inne på, men den visar inte rätt siffror så man behöver inte oroa sig.

DiskAid är inte lämpad för stora filer, använd iPhonebrowser för filer upp mot 1 GB och mer.

Wester
    Member

@mossarelli 32931 wrote:

Att den visar hur mycket plats som finns kvar på den delen du är inne på, men den visar inte rätt siffror så man behöver inte oroa sig.

DiskAid är inte lämpad för stora filer, använd iPhonebrowser för filer upp mot 1 GB och mer.

Tack för förslaget men jag vet inte om du läste mitt första inlägg…
    “Jag har Mac så inga windowsprogram :)”

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.