Displayn känslig

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Displayn känslig

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Min iphone 3GS har plösligt blivit väldigt känslig på displayn. Skall jag skriva ett meddelande blir det ofta dubbelklick och backar jag sedan så raderas allt jag skrivit! Den låser sig också ibland och då måste jag starta om den. Displayn har också blivit större på vissa appar ser jag inte understa raden. Någon som vet vad man kan göra?

Miche
    Participant
    Post count: 358

När återställde du din lur senast?
    Antar att du måste göra en återställning och köra den som en “ny iphone” för att bli av med de där problemen (återställer du från dina nuvarande inställningar så får du samma sak igen gissar jag på)..

TedCasten
    Member
    Post count: 2

@miche 89763 wrote:

När återställde du din lur senast?
    Antar att du måste göra en återställning och köra den som en “ny iphone” för att bli av med de där problemen (återställer du från dina nuvarande inställningar så får du samma sak igen gissar jag på)..

Det var nyligen jag synkade men inte återställde. Rädd att bli av med kalender osv. Men det ligger i itunes när jag synkar igen efter total återställning?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Kalender kan syncas mot windows / mac kanlender.
    Se till att ha detta förbockat i itunes så kommer den tillbaka även om du inte återställer säkerhetskopian

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.