Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Diverse frågor ang itunes vs Redsnow jailbreak
-
AuthorPosts
-
Hejsan.
Har efter många om och men lyckats jailbreaka min mobil en iphone 4.
Allt fungerar kanon.När jag ansluter telen till itunes så görs som sagt en synk (backup) o allt vad det heter. Men då rensar den ut hela musikregistret. Alltså alla mina mp3 låtar försvinner.??? Tycker detta verkar väldigt skumt?
Kan man ställa itunes själv så den inte gör synk så fort jag ansluter till tele`?
Hoppas nån kan svara då detta är grymt jobbigt att inte kunna handskas med.
Segt o lägga in allt på nytt om o om igen.Tacksam för hjälp.
Är helt ny på detta bör tilläggas 😀Mvh
@iphonee 86940 wrote:
Ingen alls?? 😮
1) Anslut telefonen till datorn.
2) Öppna upp iTunes
3) Klicka på telefonen inne i iTunes
4) Välj en av flikarna (Musik/bilder/etc) och ställ in hur det ska synkas och om det skall synkas.Du säger att applikationer försvinner. Är det applikationer du tagit från AppStore? Eller är det från ett tredjepart-ställe du tagit applikationerna?
@muffins 86941 wrote:
1) Anslut telefonen till datorn.
2) Öppna upp iTunes
3) Klicka på telefonen inne i iTunes
4) Välj en av flikarna (Musik/bilder/etc) och ställ in hur det ska synkas och om det skall synkas.Du säger att applikationer försvinner. Är det applikationer du tagit från AppStore? Eller är det från ett tredjepart-ställe du tagit applikationerna?
Kanon. Tack så mycket för all info.
Efter diverse tester så valde jag dock att fabriksåterställa min telefon då jag inte såg alla fördelar med att ha den jailbreakad.Tack ändå för ditt svar
Ha det gottMvh
Gör så du.
Sen H3NR11K som redigerade mitt inlägg, borde vara toppen om du kan langa mig ett PM med vad jag skrev, som var helt fel. Jag skriver många inlägg & när man återkommer till ett inlägg så är det svårt att minnas vad man skrev eftersom det blivit bortredigerat.Tack på förhand.
Gör så du.
Sen H3NR11K som redigerade mitt inlägg, borde vara toppen om du kan langa mig ett PM med vad jag skrev, som var helt fel. Jag skriver många inlägg & när man återkommer till ett inlägg så är det svårt att minnas vad man skrev eftersom det blivit bortredigerat.Tack på förhand.
Gör så du.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.