Dockan

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 43

Finns det möjlighet att ha fler än 4 apps på dockan ( tror jag att det heter) , typ 5 st?

Om ni har lust så får ni gärna ge lite tips på bakrunder. Jag har för tillfället endast svart bakrund vilket börjar bli lite tråkigt men jag har inte sätt några snygga :/ ..

xmattiasx
    Member
    Post count: 36

Ladda hem five icon dock i cydia så kan du ha fem ikoner!

jag11
    Member

Jag installerade six icon dock men funkar inte :s . Kan fortfarande bara ha 4 st.

xmattiasx
    Member

Ok, det borde funka på samma sätt som five icon dock…har du testat att bara dra ner och släppa appen du vill ha som nummer fem?

jag11
    Member

@xmattiasx 88479 wrote:

Ok, det borde funka på samma sätt som five icon dock…har du testat att bara dra ner och släppa appen du vill ha som nummer fem?

Ja :s five icon dock funkar men inte six icon :s men det är lungt det går bra med 5, tack så mycket :p .

En sak till. Jag skriver här i samma så slipper jag spamma ner hela forumet xD
    Kan man ändra enstaka ikoner? Jag skulle vilja ha kalendern i grön färg som tex meddelanden och kontakter i blå som mail.

xmattiasx
    Member

NP…vet att det går att ändra ikoner samt göra egna men det är inget jag har koll på så du får hoppas på att någon annan tipsar om det =)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.