DÖD iPhone 4 med jailbreak!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak DÖD iPhone 4 med jailbreak!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 91

Igår kväll var min iPhone helt som vanligt, använder os 4.0.1 och den är upplåst med ultrasn0w. Men sedan gick jag in på cydia som jag brukar och jag hade 2 uppdateringarn, efter att jag uppdaterat ska iPhonen starta om men apple logan hade fastnat i 10min och jag testade starta om genom att hålla in homeknappen och sleepknappen apple logan var kvar och ville inte starta, det konstiga är när jag kopplar in iphonen i datorn upptäcker itunes den och jag kan synkronisera och allt som vanligt. Men skärmen på iPhonen är svart med apple logan. Jag har testat sätta den i recovery mode och återställa men itunes får bara felmeddelandet 3194. Någon som vet vad jag ska ta mig till?

Scootie
    Member
    Post count: 45
    tomede
    Member
    Post count: 13

Kolla här kanske det kan hjälpa:
    YouTube – How To Fix 3194 & Firmware Not Compatible Error When Downgrading In iTunes
    det finns en hel del error 3194 videor om detta.
    Lycka till.

rebinrr
    Member
    Post count: 91

Tack så mycket har återställt och jailbreakat med limera1n nu, men när jag ska installera ultrasn0w får jag felmeddelanden: the requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed, sökt på google och hittar inget svar vad jag ska göra

Scootie
    Member
    Post count: 45

@rebinrr 85683 wrote:

Tack så mycket har återställt och jailbreakat med limera1n nu, men när jag ska installera ultrasn0w får jag felmeddelanden: the requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed, sökt på google och hittar inget svar vad jag ska göra

Låter som det fattas viktiga grejer i Cydia för att få det att lira.

Se till att uppdatera hela Cydia.

Återigen så fann google infon..

Requested modifications cannot be applied…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.