Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Död pixel återhämta sig?
-
AuthorPosts
-
Fick irriterande nog en död pixel på min 3gs. Satt mitt på skärmen och var verkligen en attention whore när jag kollade film etc. Nu har den dock försvunnit, efter att ha varit på plats i säkert 2 veckor. Är detta vanligt? Trodde att en död pixel, var just, död.
@remixxan 47887 wrote:
Fick irriterande nog en död pixel på min 3gs. Satt mitt på skärmen och var verkligen en attention whore när jag kollade film etc. Nu har den dock försvunnit, efter att ha varit på plats i säkert 2 veckor. Är detta vanligt? Trodde att en död pixel, var just, död.
Nu vet jag inte hur det är med just iPhone specifikt.
Men på min lcd-skärm till datorn så hade jag en blå död pixel som låg mitt i skärmen och syntes väldigt bra när jag såg på film. Men efter att jag har haft skärmen urkopplad under ett par timmar, då det var ommöblering i vardagsrummet, så försvann den döda pixeln.Så ja, döda pixlar verkar kunna “försvinna”.
En död pixel är svart.
En fastnad pixel är röd, grön, blå, gul.
@mossarelli 47924 wrote:
En död pixel är svart.
Vad kallas den för när den är vit?
@mossarelli 47924 wrote:
En död pixel är svart.
He’s BACK! 😀
NEJ, jag lurkar. Jag har lurkat hela tiden.
Jag pallar verkligen inte svara på alla noobfrågor som bara svämmar över på förstasidan.
Vill ni ha tag på mig så skriv någonstans utanför noobtrådarna så ser jag det alltid.
@mossarelli 47992 wrote:
NEJ, jag lurkar. Jag har lurkat hela tiden.
Jag pallar verkligen inte svara på alla noobfrågor som bara svämmar över på förstasidan.
Vill ni ha tag på mig så skriv någonstans utanför noobtrådarna så ser jag det alltid.
wow..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.