Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Downgrade från 2.2 till 1.4.4
-
AuthorPosts
-
Hejsan !
jag skulle jätte gärna vilja nergradera min Iphone från 2.2 till 1.4.4.
Hade varit snällt ifall ni skulle kunna hjälpa mig. har googlat som f*n men hittar inget. skulle varit nice ifall ni hade laddat ner allt den linkat sida till typ rapidshare. eller ngt.tack i förhand . !
Har nu ingen aning med iPhone 2g men 3g ns fw 2.2 går det inte att nedgradera. Bara återställa? Testa iaf 🙂
Har nu ingen aning med iPhone 2g men 3g ns fw 2.2 går det inte att nedgradera. Bara återställa? Testa iaf 🙂
@iphone_freddie 24038 wrote:
Hejsan !
Hade varit snällt ifall ni skulle kunna hjälpa mig. har googlat som f*n men hittar inget. skulle varit nice ifall ni hade laddat ner allt den linkat sida till typ rapidshare. eller ngt.tack i förhand . !
Leta efter 1.1.4 och kopiera in det i din webbläsare
http://ax.phobos.apple.com.edgesuite.net/WebObjects/MZStore.woa/wa/com.apple.jingle.appserver.client.MZITunesClientCheck/versionStäll den i DFU, återställ med 1.1.4.
OM det går, vet inte om det fungerar…..
Men varför tillbaka till 1.1.4?
@iphone_freddie 24038 wrote:
Hejsan !
Leta efter 1.1.4 och kopiera in det i din webbläsare
http://ax.phobos.apple.com.edgesuite.net/WebObjects/MZStore.woa/wa/com.apple.jingle.appserver.client.MZITunesClientCheck/versionStäll den i DFU, återställ med 1.1.4.
OM det går, vet inte om det fungerar…..
Men varför tillbaka till 1.1.4?
Mer program i cydia/installer. kollade på min polares.
@iphone_freddie 24084 wrote:
det är för att han har fler källor i cydia eller installer…
@iphone_freddie 24084 wrote:
det är för att han har fler källor i cydia eller installer…
Hur kan jag fixa fler källor i 2.2 då? för lixom där e massa i cydia/installer men jag kan inte hitta dom program som jag hade när jag hade 1.4.4 ! :S
@iphone_freddie 24147 wrote:
Hur kan jag fixa fler källor i 2.2 då? för lixom där e massa i cydia/installer men jag kan inte hitta dom program som jag hade när jag hade 1.4.4 ! :S
Finns ett alternativ i Cydia där du kan välja att “Install all repos” tror jag det heter. Det ligger nog under repos kategorin.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.