dTunes – som iTunes, fast gratis!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone dTunes – som iTunes, fast gratis!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 189

Tänkte bara informera er om att det finns ett gratis musikprogram nu. Innehåller även en sökfunktion som jag läste att några av er klagade på hos iTunes!

dTunes, a new app by Richard Shearman, lets you grab all the free music you’d like, downloaded straight to your iPhone using some magic to combine SeeQPod’s streaming .mp3 service and Jonathan Misurda’s useful Safari Download Plugin.

Download dTunes (available via Cydia now on the MMi repo), and once installed, tap the magnifying glass or the Search Seeqpod button. dTunes will bring up a window with Seeqpod in it – simply search for the music you’d like, and when found, tap the song.

dtunes2.jpg

KÄLLA: dTunes – like iTunes, but free! – iPhone Forums at ModMyiFone.com – iPhone | iPod Touch, news, apps, themes.

PS. Kanske skulle ha en kategori för bara applikationer här på forumet där folk lätt kan hitta och diskutera och minska “risken” för massa ostrukturerade trådar! 😮

JohnFa
    Member
    Post count: 461

dTunes var rätt coolt faktiskt. Tankade hem det precis. Man kan antingen ladda ner dem eller streama dem verkar det som.

Halle
    Member
    Post count: 837

Sen när började iTunes kosta pengar?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Fungerar faktiskt riktigt bra 🙂

JohnFa
    Member

@halle 11285 wrote:

Sen när började iTunes kosta pengar?

iTunes på telefon. Kostar ju pengar att tanka ner låtar.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Ja det är väll synd att låtar kostar pengar så att artisterna får pengar till att skapa fler underbara låtar.

Jag röstar för låsning och borttagning av länken. Är folk intresserad av olaglig musik så kan de ju hålla på med det hemma.

JohnFa
    Member

@mossarelli 11350 wrote:

Ja det är väll synd att låtar kostar pengar så att artisterna får pengar till att skapa fler underbara låtar.

Jag röstar för låsning och borttagning av länken. Är folk intresserad av olaglig musik så kan de ju hålla på med det hemma.

Det var inte det jag kommenterade bara. Svarade på bara på frågan “Sen när började iTunes kosta pengar?” Sa inget om att jag var emot att artister skulle få pengar.

jompao
    Member
    Post count: 456

Typiskt program som gör att Apple kommer jobba hårdare med att försöka täppa till möjligheten att jailbreaka framöver.

Verkar minst sagt buggigt och nackdelen är ju dessa piratkopierade låtar inte finns med i den vanliga spelaren.

Maah
    Member
    Post count: 20

Jag trodde att man inte fick skriva om piratkopiering?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@maah 11373 wrote:

Jag trodde att man inte fick skriva om piratkopiering?

Vi ska skriva om den paragrafen (§8) om piratkopiering inom kort.

Länkar till piratkopierat material (speciellt iPhone-program) är förbjudet samt uppmaning till sådant.

Jag tycker inte denna tråden är så farlig – jag ser det mer som en “nyhet” i iPhone-världen än en diskussion om hur man laddar hem piratkopierat material.

JosefMusic
    Member
    Post count: 53

@johnfa 11287 wrote:

iTunes på telefon. Kostar ju pengar att tanka ner låtar.

so? :o:o:o:o:o:o:o:o:o

JohnFa
    Member

@josefmusic 11903 wrote:

so? :o:o:o:o:o:o:o:o:o

Tror inte du har läst hela tråden. Han frågade “Sen när kostar iTunes nått?” och jag svarade bara att vill man använda iTunes på telefonen så kostar det pengar. Inget om att jag skulle vara emot det, bara ett konstaterande. 🙂

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.