Front page › Forums › Övriga ämnen › Dum fråga som förhoppningsvis har ett smart svar…
-
AuthorPosts
-
Precis kommit hem med min nyinköpta VITA 16GB iPhone, som förövrigt är det enda jag har ifrån APPLE förutom en gammal hederlig iPod mini 4GB i silver från 2005. Sitter här med iTunes, och försöker lägga in lite musik i MP3 format på min telefon, a la iPod mini style, men det vill bara inte flyttas till telefonen:mad: Hur gör man för att lägga in på datan befintlig musik till sin iPhone:confused: Musiken jag vill ha på min iPhone finns definitivt inte heller på iTunes store…:eek:
Tacksam för svar:o
Jag la in det i musikbiblioteket och syncade upp den mot Iphonen sen…
Finns på egenskaperna på Iphonen i Itunes..
Har inte Itunes här på datorn men där ska det finnas nånstans 🙂När du är där inne i din iPhone i iTunes, klicka på, “hantera musik manuellt” och sen kan du dra in musik in till iPhonen.
Jag gjorde en ny spelningslista i itunes,och synkade.Thats it.
Tack för svar 🙂 Det löste sig tillslut ändå och jag har lyckats lägga in lite musik 🙂 Om jag nu bara kunde få nät i sverige med mitt danska telia abonnemang så vore allt verkligen prefekt:P Alltså har iPhone så kass antenn att man inte ens har täckning i Malmö, eller är det nån som vet om Telia i allmänhet fortfarande kör racet med att man måste lägga till utlandstjänst för att använda telefonen i utlandet. Jag är Öresundspendlare med danskköpt iPhone men bor i Malmö och det vore bra att i alla fall kunna ta emot sms hemma i Malmö:laugh:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.