Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › E-post kalender kontakter fliken borta?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Som rubriken lyder så har den fliken, eller vad man nu ska kalla det, försvunnit bort från mina inställningar. Kan inte gå in och ändra mina kontaker och andra inställningar och det är lite störande.
Jag tror problemet uppstod strax efter att jag jb min telefon. Jag är inte säker om det kom direkt efter det eller efter att jag installerat något från cydia. Min bror har samma problem. Han har också jb och installerat massa från cydia.
Är det någon mer som har detta eller vet vad som är felet?
Tacksam för svar!
Kan du lägga upp en skärmdump så man kan se vart den har suttit?
Tror den brukade ligga mellan “Allmänt” och “Telefon”.
@mikoassyr 40612 wrote:
Tror den brukade ligga mellan “Allmänt” och “Telefon”.
Gör en återställning av iphonen och jailbreaka om.
https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/4604-far-inte-upp-val-till-mms.html
Kolla där, inget svar på ditt problem, men foppatoffel hade samma problem, privva honom och se hur han löste detta.
Jag fick hjälp utav foppatoffel. Till de som har samma problem så äre ifall man döljt Mail programmet som finns med i början med t.ex bosspreffs. Ta fram den igen så kommer fliken tillbaka.
Tack till de som hjälpt!
@mikoassyr 40661 wrote:
Jag fick hjälp utav foppatoffel. Till de som har samma problem så äre ifall man döljt Mail programmet som finns med i början med t.ex bosspreffs. Ta fram den igen så kommer fliken tillbaka.
Tack till de som hjälpt!
Tänkte precis säga det 😛 det är nämligen likadant med SBSettings om man döljer mailen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.