Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Efter jailbreak: Hur få tillbaka sina kontakter?
-
AuthorPosts
-
Hej alla!
Ska försöka att vara så tydlig jag kan här. Igår beslutade jag mig för att köra redsn0w och ultrasn0w för att kunna ta del av 3.0 och allt dess godis. Jag gjorde allt som krävdes och det fungerade mycket bra. 3.0 är installerat och jag ultrasn0w fungerar bättre än yellowsn0w för mig!
Dock klantade jag mig. Jag glömde att säkerhetskopiera mina kontakter innan jag nollställde telefonen!
Det finns tidigare säkerhetskopieringar med mina kontakter, och jag testade att låta iTunes köra denna innan jag körde på ultras0w, men då försvann ju mitt cydia och därmed kunde jag inte installera ultrasn0w.
Min fråga är nu om det finns möjliget att komma åt denna säkerhetskopiering och enbart kopiera över kontakterna? Just nu är de alla borta vilket är väldigt tråkigt!
Hoppas ni förstått vad jag är ute efter och att ni kan hjälpa mig!@mothergoose 38070 wrote:
Hej alla!
Ska försöka att vara så tydlig jag kan här. Igår beslutade jag mig för att köra redsn0w och ultrasn0w för att kunna ta del av 3.0 och allt dess godis. Jag gjorde allt som krävdes och det fungerade mycket bra. 3.0 är installerat och jag ultrasn0w fungerar bättre än yellowsn0w för mig!
Dock klantade jag mig. Jag glömde att säkerhetskopiera mina kontakter innan jag nollställde telefonen!
Det finns tidigare säkerhetskopieringar med mina kontakter, och jag testade att låta iTunes köra denna innan jag körde på ultras0w, men då försvann ju mitt cydia och därmed kunde jag inte installera ultrasn0w.
Min fråga är nu om det finns möjliget att komma åt denna säkerhetskopiering och enbart kopiera över kontakterna? Just nu är de alla borta vilket är väldigt tråkigt!
Hoppas ni förstått vad jag är ute efter och att ni kan hjälpa mig!Har löst problemet, ingen hjälp behövs
Du kan ju gärna dela med dig hur du gick till väga?
@generuss 38091 wrote:
Du kan ju gärna dela med dig hur du gick till väga?
Gärna! Jag löste det genom att jag i min bärbara macbook hade alla kontakter som syncas via Mobile Me. Genom att ansluta telefonen till itunes jag hade på denna dator kunde jag synca dessa kontakter. Vetefan vad jag hade gjort annars!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.