Egentillagda applikationer funkar inte

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Egentillagda applikationer funkar inte

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej!

Stor glädje med en iPhone 3G 16 gb, tills jag efter två dagars användning o min första synkronisering med iTunes inte lyckas öppna dom applikationer jag köpt från Appstore. Programmet öppnas nån eller ett par sekunder innan skärmen återgår till hemläget igen.

Som helt novis inom detta med Apple o iPhone är jag ytterst tacksam mot den som kan hjälpa mig.

Tack på förhand!

/BlueGuit

steffe
    Member
    Post count: 2452

Håll inne powerknappen och homeknappen samtidigt tills den startar om sig själv.
    Om detta funkar så tycker jag att du nog ska läsa igenom din bruksanvisning ett par ggr till.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Håll inne powerknappen och homeknappen samtidigt tills den startar om sig själv.
    Om detta funkar så tycker jag att du nog ska läsa igenom din bruksanvisning ett par ggr till.

BlueGuit
    Member
    Post count: 2

Jag bad inte om några förbannade moralpredikningar utan ville veta vad felet var! Jag har läst användarhandboken men ville ha hjälp med mitt problem här, då jag inte hittade nån direkt lösning i användarhandboken.

Tommie
    Member
    Post count: 1

Hej!

Hade exakt samma problem som dig. Synkade telefonen efter 2 dagars ägande och alla program jag laddat hem slutade fungera.
    Läste lite här på forumet och hittade att om man håller in Home-knappen 10 sekunder så tvingar du mobilen att tömma på sitt cache-minne.
    Öppnade ett app som fortfarande fungerade och testade detta. Nu fungerar allt som vanligt igen! 😀

Hoppas det var till någon hjälp!

Mvh //Tommie

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.