Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Ej överygad 3gs användare…
-
AuthorPosts
-
Var helt inne på 4an. Men efter ha prövat den är jag inte alls lika sugen längre. Dels var den faktiskt mkt mer obekväm att hålla i / hantera än 3gs’n. Visst ser den snyggare ut, men faktiskt inte såpass att det uppväger obekvämheten.
Att starta program märkte jag direkt ingen skillnad på vid jämförelse, att skärmen är vassare ser man ju om man tittar typ 5cm ifrån skärmen, annars tycker inte jag det är så jättestor skillnad.
Kameran är ju såklart mkt vassare o med blixt, den skulle jag ju vilja ha.
Nej, 4-an får vänta, har ju 1.5år abb kvar o tänkte sälja den o köpa kontant en 4a, men nej i mitt fall tycker jag att jag får för lite telefon. Men de med 3g’n förstår jag om dom vill uppgradera…
med ett skydd på en iphone4 så är den mycket bekvämare än 3an..
t ex om man håller i en 3a och har lillfingret under för att stötta upp mobilen så “skär” bakkanten av dockkontakten in i fingret.
off-topic: MediaMarkt har fått in typ 12 olika skal till iphone, köpte en “bumper” från GEAR4 där idag, skitnöjd med utseendet och att det känns rätt “orginal” med en bumper även om den inte är från apple. enda klagomålet på denna bumper är knapparna som blir lite trögare att trycka på.
Okej, ja det borde bli bekvämare med ett skydd. Fast jag är emot sånt så kan man ju göra ett undantag om ergonomin blir såpass bättre.. Sen Henrik var mitt inlägg bara lite tankar & reflektioner om iPhone4, o ingen sågning så sett… Bara “lite” besviken på att det inte känns så “flashigt” att gå från 3an till 4an. Det bästa är ju att gå från 1an till 2an (dirty dirty) hihi..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.