en app

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

min kompis har fixat så han bara har en app och han andvände categouris lr vad det heter vet nån hur mab gör så man b ara har en app :confused:

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

förstår verkligen inte vad du menar.
    men om din kompis har gjort något du vill göra på din, varför frågar du inte honom?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Gustaf, du måste försöka uttrycka dig lite tydligare. Min youth-translator pekar på detta CategoriesSB – Mappar för din iPhone! | iPhoneguiden.se

gustaf99
    Member

han andvände categouries sen när han la till en app till en mapp så försvan den och bara fanns i den mappen och han vet inte vad han gjorde det bara blev så atomatiskt

Zike
    Member
    Post count: 571

Categories finnsi cydia.

gustaf99
    Member

men jaett att den e finns i cydia jag har själv gjort mappar och det e jag som har sagt allting till han och hjälpt han men javett inte vad han gjorde och han vet inte0

Freebo
    Member

Läs guiden jag länkade till, den är enkel till och med för en 11-åring =)

gustaf99
    Member

nyss laddade jag ner backgrounder och då när det när det e ned laddat så där nerre av skärmen och där brukar det stå return to cydia,reboot device och nu stod det restart springboard

HabboHotel
    Member
    Post count: 132

@gustaf99 66857 wrote:

nyss laddade jag ner backgrounder och då när det när det e ned laddat så där nerre av skärmen och där brukar det stå return to cydia,reboot device och nu stod det restart springboard

ja men gör det då!!!

gustaf99
    Member

k men ska jag klicka där då lr ?!

gustaf99
    Member

asså men categouriesSB kostar ju finns det inget free lr nåt

Deks
    Member
    Post count: 119

hur svårt kan det vara?… gå in på cydia ladda hem Categories, BARA CATEGORIES , INGE SB eller liknande efter , och sen e det bara göra en mapp?:S
    har du lyckas jailbreaka din lur borde du kunna fixa detta med.

bozz
    Member
    Post count: 1199
    gustaf99;66868 wrote:
    k men ska jag klicka där då lr ?!

neej!!

gustaf99
    Member

asså när jag somnade med ipåoden framför mej som jag brukar göra då fick jag slut på bateri sen så vad det massor med apps bara i en mapp som jag hade lagt dem i förutt sen så bara låg dem endast där inne

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

ehm jaha?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Gustaf99 lyssna.

Du laddar ner CATEGORIES i Cydia. När den är klar tryck på “Reboot device” “Return to Cydia” “Restart springboard” eller vad fan det nu kan stå.

Gör samma sak när du laddar ner BACKGROUNDER.

Deks
    Member
    Post count: 119

seriöst , han kan inte vara seriös? vilken jävel som helst som kan läsa borde lyckats göra detta nu med all hjälp han fått , jag gissar på att han bara drygar >.<

JockeL
    Member
    Post count: 107

YouTube – Categories for iPhone 3G <— Kolla på den videon och gör som han!

Freebo
    Member

och därmed låser vi tråden. Anledningen är; lyteskomik

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • The topic ‘en app’ is closed to new replies.