Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › En liten "sol" i nedre högra hörnet?
-
AuthorPosts
-
Jag har upptäckt en spännande grej som verkar ha hoppat in i min iPhone igår, Längst ner i det högra hörnet finns en liten gul sol med “solstrålar”, som nästan alltid är där, tex när man spelar labyrinth finns den där, när man ringer osv.
Men när man fäller Safari i widescreenläge så försvinner “solen”, någon som märkt av det här tidigare? :S Ser ju lite småfult ut imo.Hej.
Jag har för mig att om du håller inne “solen” i några sekunder så kommer alla dina ikoner upp i en halvcirkel. Såg det på en video igår, jag tror att det är den.ahaa, men om jag inte vill ha den då… :S
Ta gärna en bild på hur den ser ut! 🙂
Får inget av screenshot programen att fungera, ska ladda mitt kamerabatteri så ska jag ta en bild sen…
Men som sagt, är det något man kan ta bort? Gillar det inte…Tror du syftar på detta? Det tillhör ett screenshot program om jag inte missminner mig!
// h
edit. haha hittade det var programet “Dock” som la till den… ganska smar tapp,
Hur har du fått in den där extra telefonkontakten längst ner?
@schibbylicious 789 wrote:
Hur har du fått in den där extra telefonkontakten längst ner?
Det är inte hans bild tror jag, eftersom det står AT&T längst upp 🙂
Nej precis det är inte min, men i 1.1.3 kan du ha 5 ikoner där men inte i nya 1.1.4. Det går om man vill betala för det. Finns Men det är bara att vänta det kommer nog ganska någon som lyckas fixa det gratis snart igen!
// h
Man kan ju ändra om ikonerna där nere, bara att hålla fingret på en av knapparna några sekunder så börjar alla ikoner skaka. Då kan man flytta dem bäst man vill, även de där nere.
Så trycker man på hem-knappen när man flyttat klart. Tada!
Men vad solen är har jag ingen aning om…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.