Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › En riktigt snabb fråga
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Om jag återställer min telefon till fabriksinställningarna och sedan återskapar telefonen med säkerhetskopieringen, kommer jag få 3.1.2 igen eller stannar iOS 4? Om den stannar, får jag ändå alla mina apps tillbaka? Får jag tillbaka alla mina spelrekord m.m.?
Det finns inga crackade apps som du får diskutera här.
@nahirc 70347 wrote:
Tjena!
Om jag återställer min telefon till fabriksinställningarna och sedan återskapar telefonen med säkerhetskopieringen, kommer jag få 3.1.2 igen eller stannar iOS 4? Om den stannar, får jag ändå alla mina apps tillbaka? Crackade som ocrackade, och får jag tillbaka alla mina spelrekord m.m.?
Du kommer att få Ios4, alla appar du köpt får du tbx de andra försvinner… inga rekord kommer att finnas kvar……
@jonnilsson 70350 wrote:
Fel. Rekord och även apps som du inte har köpt utan laddat hem gratis finns kvar. Bara du synkroniserar före…
Vad händer med dom som jag laddat ner via inst*llous? Har haft jailbreak tidigare
§8 Piratkopiering
Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material.
Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd
eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan
till innehav av piratkopierat material är förbjuden och leder till varningar och i förlängningen avstängning!zike;70386 wrote:§8 piratkopiering
du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material.
Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd
eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan
till innehav av piratkopierat material är förbjuden och leder till varningar och i förlängningen avstängning!exakt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.