Front page › Forums › Övriga ämnen › En rolig idé..
-
AuthorPosts
-
Hejsan alla på iPhoneInfo.se!
Till att börja med så vill jag tacka alla här på forumet, utan er hade jag inte varit den jag är idag! 😮
Och angående just detta forum har jag fått en lite lustig idé.. 😛
Så här i andra halvan av sommarlovet finns det inte så mkt att göra.. Speciellt inte när det regnar hela tiden! 😮 Och det gör oxå att jag kommer av mej lite med mina små, skämtsamma idéer som gör vardagen rolig 😀 (Innan sommarlovet t.ex. sprang jag runt i skolan med en gasmask :laugh: Själva skolavslutningen var det ca 25°, och jag hade en svart kostym.. Jag var faktiskt den enda i sjuan som hade det!! :cool:) Iaf, idag kom jag på en idé som skulle göra att jag tog igen allt jag missat 😛 Men jag måste ha ett godkännande.. Min idé är att trycka ett tryck (:P) på en vanlig, vit tröja, kanske flera, med detta tryck:
Framsida:
Baksida:
Så vad tycks? :laugh: Jag vänder mej mest mot er som tar hand om iPhoneInfo.se och frågar: Är detta okej för er?
Det skulle vara rätt kul att ha en sån tröja :rolleyes:
Jag protesterar inte. Ska du ha vita tröjor?
@mossarelli 38234 wrote:
Jag protesterar inte. Ska du ha vita tröjor?
Ja, det passar bäst bakom det där trycket 🙂
Det går bra att trycka tröjan 🙂
Blir den snygg så kan jag slanta en peng för ett ex.
Men inte med namnet Mekke förstås 🙂
Den kan göras snyggare, URL:en ska va större… skitbra idé
Jag ska fixa lite uppdateringar på bilderna innan jag trycker 😛 Tack för tipset QeuDee 😉
ja, exakt… den är ju inte snygg, gör en snygg på en gång istället 🙂
jag hjälper dig gärna isåfall. och vart har du tänkt att trycka de där? för att det ska bli lär du iaf göra den i illustrator, vectorgrafik och spar ner i .eps sen, och glöm inte att lägga konturer osv på textlager.
@generuss 38309 wrote:
ja, exakt… den är ju inte snygg, gör en snygg på en gång istället 🙂
jag hjälper dig gärna isåfall. och vart har du tänkt att trycka de där? för att det ska bli lär du iaf göra den i illustrator, vectorgrafik och spar ner i .eps sen, och glöm inte att lägga konturer osv på textlager.
Jaja, det där var en liten snabb skiss jag gjorde mitt i natten när jag hade tråkigt 😀 Jag har inte heller bestämt mej riktigt var.. 😛
Tyvärr har jag inte Illustrator… 🙁
Okej, jag har nu lyckats få tillfällig tillgång till Illustrator CS, någon som har några tips om hur bilden kan se ut? 🙂 Så att den blir riktigt snygg 😛
Familjen iPhoneinfo.se Man blir ju tårögd efter alla minnen 🙁
hahaha, nej men seriöst kul idé! :d
Snart blir det väl snacka om gemensam mötesplats med grill o bärs och hela tjöret =)
Nja, korv/hamburgare behöver man inte vara 18år för att käka 😉
Haha 😉
Haha, håller med, iPhoneInfo.se är lätt det trevligaste forumet som finns!! 😀 Överlägset 😉 Och det är därför jag vill göra detta :laugh:
Men jag behöver lite idéer.. Nån som har nått tips? 🙂 Det här kommer ju bli som en gemensam grej, alla måste vara med och göra den 😀
@steffeiphone 38621 wrote:
Jag o Mekke är bara 14 och 15 år. Blir väl Saft och bullar för våran del? :eek::laugh::laugh:
Dår får vi ta och ha en egen ”under 18” träff 😛
SYnd att mekke inte hann att göra ett tryck innan han lämmnade iphoneinfo….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.